fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל קיבלו הסטודנטים תעודה מאקדמיית סיסקו

ממשיכים לרשום הישגים והצלחות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. לראשונה הסטודנטים בהנדסת תוכנה קיבלו תעודה מהאקדמיה של סיסקו. חביב גרייב, מרצה במגמה אשר הוביל את כל הסטודנטים בשנה ב' להשיג הנפלא זכה למחמאות מראש המגמה, רון להב וממנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל אשר טבעה לצד היות המכללה לבית לכל סטודנט גם את ערך המצוינות וההישגיות בלמידה.
סיסקו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל | צילום: דוברות המכללה

בשורה משמחת לסטודנטיות ולסטודנטים במגמת תוכנה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מנכ"לית המכללה , מרב ששון אמויאל, בישרה לסטודנטים על ההחלטה לפתוח מעבדת תוכנה חדשה.

לראשונה קיבלו סטודנטים בשנה ב' במגמת הנדסת תוכנה תעודה של חברת סיסקו, לתעודה צורף מכתב של מנכ"ל סיסקו. המרצה חביב גרייב אשר העביר את הקורס במסגרת לימודי התוכנה זכה למחמאות רבות ממרכז המגמה רון להב וממנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל על ההישג המכובד בו כל תלמידי שנה ב' בלימודי הנדסת תוכנה במסלול ערב נמצאו זכאים תעודה זו.

מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל אמרה: "לצד פיתוח וטיפוח התשתיות במכללה, הרחבת ההווי הסטודנטיאלי, פיתוח מערך התמיכה והתגבור לסטודנטים, אנו מובילים במכללה תוכניות הצטיינות בכל המגמות. הישג מרשים זה של הסטודנטים והמרצים הוא המשך טיפוח ההצטיינות והמצוינות במכללה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות