fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את מאגדה אבו סיביה דראושה, רוקחת בית מרקחת שיכון ד' של כללית בטבריה

מאגדה, רוקחת אחראית בית מרקחת שיכון ד' בטבריה, בחרה ללמוד רוקחות כיוון שראתה בו מקצוע מאתגר ומעניין. היא מאמינה שהקשר האישי מקל על המטופלים.
מאגדה אבו סיביה דראושה. צילום: דוברות כללית
מאגדה אבו סיביה דראושה. צילום: דוברות כללית

לרגל יום הרוקח שחל השבוע, הכירו את מאגדה אבו סיביה דראושה, רוקחת אחראית בבית מרקחת שיכון ד' של קופת חולים כללית בטבריה.

מאגדה, נשואה, אימא לשתיים ומתגוררת באכסאל. היא למדה רוקחות בבית הספר לרוקחות באוניברסיטה העברית ובעלת תואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת חיפה, לרבות קורסי ניהול וקורסים מקצועיים בתחום הרוקחות.
"את דרכי המקצועית התחלתי בתור מתמחה בבית מרקחת רקתי טבריה, ומאז אני נמצאת במקצוע הזה קרוב ל – 13 שנים. העיסוק ברוקחות כיום הוא אחד החשובים ביותר במתן שירותי בריאות, ורוקחים הם אנשי המקצוע בתחום הבריאות שיש להם את הידע המפורט ביותר על תרופות וכיצד הם פועלים. כמו במקצועות בריאות רבים אחרים, הרוקחות משתנה ומסתגלת לשיטות העדכניות ביותר של אספקת בריאות. רוקחים מייעצים על דרכי טיפול שונות, ופתרונות אלטרנטיביים שעשויות להועיל למטופל", אמרה דראושה.

"אנשים שטוב להם במקום העבודה תורמים ומוסיפים המון למערכת"

בית המרקחת כמו שאנחנו מכירים עבר שדרוג דיגיטלי בחודשים האחרונים והשירותים הדיגיטליים הורחבו ומעתה ניתן לבצע הזמנה ולהגיע לבית המרקחת לאסוף באופן עצמי או לבצע הזמנה שתגיע עם שליח עד הבית, שירות שכרוך בתשלום. "כל השדרוגים הטכנולוגים משפרים את השירות למטופל, חוסכים זמן ומצמצמים את ההגעה לבית המרקחת. יש גידול בשימושי האון ליין בתחום הרוקחות ואנחנו ממליצים לכולם," אמרה מאגדה.

"כל יום בו אני נוסעת לעבודה אני מרגישה אותו דחף ואותה מוטיבציה שהייתה לי מאז שהתחלתי לעסוק בתחום. כל יום נחשב לאתגר חדש. מוסר עבודה גבוה, כבוד ויחס הם אבני הדרך המלווים אותי בעבודה לאורך כל הדרך . אנשים שטוב להם במקום העבודה תורמים ומוסיפים המון למערכת. אני גאה להיות רוקחת" סיכמה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות