fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קטיף עצמי: אשר מנשקו מנוף הגליל יצא לשטח לקטוף… סברסים

המדור היה מעדיף ללכת לסופר לקנות, קצת יותר בטוח, אתם יודעים, הקוצים...* בכפר הנופש עין גב חגגו את השנה החדשה
אשר מנשקו קוטף סברסים (צילום באדיבות המצולם)
אשר מנשקו קוטף סברסים (צילום באדיבות המצולם)

*אשר מנשקו מנוף הגליל, חובב טבע וארץ ישראל היפה, יצא לשטח לקטוף… סברסים, המאכל האהוב עליו. המדור היה מעדיף ללכת לסופר לקנות, קצת יותר בטוח, אתם יודעים, הקוצים…

*הקוסמטיקאית הבכירה בל קולט מנוף הגליל חגגה יום הולדת ולרגל האירוע המרגש פינקה את לקוחותיה בשלל מבצעים שווים במיוחד. מזל טוב.
*דניאל צורדקר מהסופר לידר בנוף הגליל , פינק את הפרלמנט הקבוע של המקום עם המון בשרים על האש, לרגל השנה החדשה. ככה פותחים שנה.

מרימים כוסיות בעין גב

*את הרמת הכוסית המסורתית לקראת ראש השנה, ערכו הנהלת ועובדי ענף התיירות בכפר הנופש עין גב, עם קינוחים מתוקים וברכות. במהלך האירוע חולקו תעודות לעובדים מצטיינים: לאמיל נג'ם וליזה קרנילוביץ ממחלקת קבלה של כפר הנופש עין גב, על עבודתם ומסירותם לעבודה וכן לניצן קייזר מנהל אחסנת הסירות ולתאיר טל מקיבר מנהלת מסעדת הדגים, על ניהולם, תרומתם ועבודתם המסורה. כמו כן, הודו וברכו את שלומי מיכאלי ויואל בן יוסף שיצאו לגמלאות לאחר שנים רבות בתיירות.

*חיים סתתיהו, מנכ"ל תיירות עין גב וכפר הנופש עין גב הודה לכל צוות כפר הנופש על העבודה הנפלאה ואמר: "עברנו בהצלחה שנה מיוחדת, אני גאה בצוות העובדים המסור, מרגש לראות את ההשקעה של הצוותים, המעניקים את כל כולם להצלחת כפר הנופש והתיירות ולטובת הנאתם של הנופשים הרבים החוזרים מדי שנה לעין גב. אני מאחל חג שמח והמשך שנת תיירות מוצלחת, פורייה ובריאה" ציין סתתיהו.

שי עזריאלי מנהלת הקבלה, אמיל נגם, המנכל חיים סתתיהו וליזה קרנילוביץ (צילום יחצ)
שי עזריאלי מנהלת הקבלה, אמיל נגם, המנכל חיים סתתיהו וליזה קרנילוביץ (צילום יחצ)
לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות