fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה עשה נשיא המדינה יצחק הרצוג בגלבוע?

הנשיא ורעייתו מיכל התארחו במלון אוליב בגלבוע של רשת מלונות אוליב ופגשו את עמית פורת – בעלי הרשת, איילת כהן שבו
הנשיא ורעייתו בגלבוע (צילום אוליב)
הנשיא ורעייתו בגלבוע (צילום אוליב)

*רגע לפני חגיגות ה-100 לגלבוע התארחו נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל במלון אוליב בגלבוע של רשת מלונות אוליב ופגשו את עמית פורת – בעלי הרשת, איילת כהן שבו – סמנכ"לית השיווק של הרשת ויוסי חורש מנכ"ל המלון. הנשיא ורעייתו התרשמו מאוד מהמלון ומתכניות הפיתוח העתידיות שהציג בפניהם פורת.

*יונה ברטל היפיפייה, שהקימה ומנהלת את חוג הידידים במרכז פרס לשלום ונפגשת בתפקידה עם שועי עולם, לקחה פסק זמן לטיול בגולן וקטיף עצמי של דובדבנים ב'בוסתן בראשית' בעין זיוון, עם בעלה דודי ואורחים מחו"ל.

יונה ברטל בקטיף דובדבנים צילום תקשורות
יונה ברטל בקטיף דובדבנים צילום תקשורות

*כזכור ברטל שימשה כסמנכ"לית בית הנשיא בזמן כהונתו של שמעון פרס ז"ל, אתו עבדה מעל 21 שנים.

*חגיגה כפולה בנמל עין גב- שלושת השותפים הצעירים והנמרצים- איציק אלמגור, עידו פורת ונדב ליפשיץ, שפתחו את 'הבית בנמל'- משחקייה ייחודית מעץ לילדים בגילאי 3-9 וסדנאות יצירה עם קיטים מתחלפים, קפיטריה, מרפסת הצופה לכינרת וגם חנות ספורט חדשה ומקצועית של ליאור ומעיין (פורטר) אליהו (היפיפייה ממשתתפות תכנית הריאליטי "הישרדות"), כחלק ממגוון כלי השייט ובי"ס Wake up ski school

מעין פוטר בפתיחה (צילום תקשורות)
מעין פוטר בפתיחה (צילום תקשורות)

*הזוג המוכשר פתח חנות מדליקה ושווה עם בורדים לגלישה, פרטי בגדי ים וחוף של מעצבים ומותגים ואפשר גם סתם לשבת על הבר הפנימי או החיצוני, עם בירה או קפה, לפטפט עם החבר'ה ולהתבונן בנוף הכינרת המלאה.

*דיתי גולדשטיין מנכ"לית תיירות עין זיוון וצוות התיירות- ליזו לוינשטיין מנהלת קבוצות, אלעד אזולאי מנהל שיווק וגלעד תנעזר מנהל דיגיטל, בילו ב'חוות שדה לבנדר' החדשה שנפתחה בתיירות עין זיוון, של היזמית רות שדה הנעימה והחייכנית, שאירחה את הצוות, בין ערוגות הלבנדר שנמצא בשיא הפריחה שתמשך עד סוף חודש יולי.

מימין דיתי גולדשטיין ליזו לוינשטיין רות שדה אלעד אזולאי וגלעד תנעזר צילום תקשורות
מימין דיתי גולדשטיין ליזו לוינשטיין רות שדה אלעד אזולאי וגלעד תנעזר צילום תקשורות

*שדה פינקה במי ורדים עונתי ארומטי ומרענן, הסבירה על תהליך ייבוש הצמחים ב'לבנדריה'- חדר הייבוש הממוקם במבנה עתיק, בו מזקקת מיצוי השמנים, וכמובן פינקה בסלסלת פיקניק מלאה כל טוב ממטעמי היצרנים של קיבוץ עין זיוון- בייגלה בעבודת יד, גבינות מקומיות, מאפים D7ביD7 'מטרלו', מטבלים, תה קר מצמחי השדה, יין מיקב פלטר, ועוד, אותו מגישה שדה על מחצלת בפינות חמד אל מול שדה הלבנדר הפורח.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות