fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לפנק, לפנק, לפנק

אילן מונטיצלו מפנק את העובדים (צילום עצמי)
אילן מונטיצלו מפנק את העובדים (צילום עצמי)

*יושב ראש וועד העובדים בעיריית נוף הגליל, אילן מונטיצלו, היה עסוק השבוע בחלוקת פינוקים לעובדים לרגל ראש השנה. הוא חילק להם תווי קנייה בשווי 250 שקל וכן מארז יין ודבש. שווה.

*שני בבוקר, השרה גילה גמליאל מגיעה לנוף הגליל. ראש העיר, רונן פלוט, לוקח אותה כמובן לראות את האצטדיון המשודרג שבנה ועל הדך מזמין אותה לדו קרב פנדלים. יש המשך…

*השרה גמליאל מנסה את כוחה ולא מצליחה ומהרת לשלוח את אחד מעוזריה להביא לה נעלי ספורט מהאוטו, אתם היא מכניעה בלי בעיות את פלוט…

*בסימן חתונות. מנהל מרכז צעירים בנוף הגליל, ליאור קלפאוק והציע נישואים לאהבת חייו, נטלי רוזנברג מ'אחרי'. אבא אברי כבר הכין שלל בדיחות… רק בשמחות.

*יובל אברהם מנוף הגליל, בוגר בית הספר הריאלי בחיפה, מתכונן לקראת גיוסו לגבעתי. עד אז הוא עובד בהנאה רבה לצידו של יורם מלול באחזקה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. תותח.

*חבר מועצת העיר מגדל העמק דורון אלחרר,  לא מוותר על הפינוקים של יואב. תגיד, אין במגדל העמק מעצבי שיער שצריך לנסוע עד עפולה?

יום נישואים. דימה ורדה ריינס (צילום עצמי)
יום נישואים. דימה ורדה ריינס (צילום עצמי)

3 שנות נישואים

*מנהלת האירועים בעיריית נוף הגליל, רדה ריינס והבעל דימה חגגו 3 שנות נישואים של כיף ושמחה גדולה. המדור מפרגן.

*רובין סירקין וחברי הבוסתן בנוף הגליל, סיימו בהצלחה ובהתלהבות קורס ערבית מדוברת, בו השתתפו כ- 40 חברים. "היה כיף גדול", סיכם סירקין.

*לאחר תקופה ארוכה של קורונה, שהשביתה את הפעילות, החליטו יו"ר הסתדרות הגמלאים בנוף הגליל, יוסי דוד, לארגן לחברים טיול לדרום. אלא שמזג האוויר הלוהט והשרבי הביא לביטול הטיול, לאכזבת הגמלאים. "אם אין קורונה, יש חמסין", התלוננו.

*איש יחסי הציבור שמעון אגם מ'אגמדיה' יצא לשרות מילואים ממושך בצו 8. בפני המדור הוא הכחיש בתוקף שיש לו קשר לתקיפות בסוריה…

הקורונה לא תעצור אותנו. בל קולט (צילום עצמי)
הקורונה לא תעצור אותה. בל קולט (צילום עצמי)

*הקוסמטיקאית הבכירה מנוף הגליל, בל קולט, לא עושה לעצמה הנחות בימי הקורונה וממשיכה להגיע ללימודים אצל ד"ר הלנה הרננדס ושיגרה מסר לאומה: "לא להפסיק ללמוד, הקורונה לא תעצור אותנו, רק תעשה אותנו יותר חכמים".

*מזל טוב לזהבה אמסלם, העובדת הוותיקה של עיריית נוף הגליל, שחגגה יום הולדת בתחילת השבוע. רק בשמחות.

עודד צקול עם האחים ברטוב (צילום עצמי)
עודד צקול עם האחים ברטוב (צילום עצמי)

חולים על כדורגל

*האחים שלו ואיתי ברטוב, שחקני מחלקת הנוער של הפועל נוף הגליל, הגיעו לאימון הקבוצה הבוגרת עם אימא עופרה, המלווה את הקריירות שלהם לאימון הקבוצה הבוגרת כדי לספוג מעט מהאווירה וגם לתפוס צילומים למזכרת…

*מזל טוב גם למנהלת לשכת ראש העיר נוף הגליל, אלונית כהן, לרגל הולדת הנכדה החדשה, אגם שמה. החבר'ה מהקומה השנייה נהנו מעוגה ושתייה.

*הגמלאי/ סופר, מנשה יצחק מנוף הגליל, הפך השבוע לסבא בפעם השביעית בחייו. המון מזל טוב.

*הזר הברזילאי של הפועל נוף הגליל, מתיאוס לימה, הגשים חלום כשביקר בירושלים. המרגלים של המדור סיפרו על דמעות של התרגשות שבצבצו בזווית העין.

*מיכאל טומסיס, מלך הפלאפל הגאה של נוף הגליל, הוא מוסד של ממש. למעלה מ- 40 שנה הוא במרכז רסקו הוותיק, נגיר כל בלטה במרכז ואין איש המזוהה איתו יותר ממנו.

*עוד לפני שהגשים את החלום לטוס לאיחוד האמירויות, נכנס לאיציק שוקרון ממכבסת מלבין הצפון בנוף הגליל ג'וק חדש: בחריין. מעניין מתי יגיע לשם…

מיתר רובין ןהצמוד יקיר (צילום עצמי)
מיתר רובין ןהצמוד יקיר (צילום עצמי)

*מיתר רובין, בתם של איש הנדל"ן רוני ועורכת הדין אתי, מתחזקת זוגיות מנצחת עם החבר יקיר לוגסי.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות