fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמן הכדורגל ניסן יחזקאל שותף בחברה חדשה עם "קבוצת רחמני"

ניסן יחזקאל חבר ליזמי נדל"ן ולזמר אייל גולן בחברה חדשה שתעסוק באיתור והשבחת קרקעות לטובת פרויקטים בתחום המגורים והמסחר.
יחזקאל ושותפיו החדשים. צילום: אלבום פרטי
יחזקאל ושותפיו החדשים. צילום: אלבום פרטי

השבוע הוקמה חברת נדל"ן חדשה בשותפות עם יזמי הנדל"ן, מוטי אברג'יל הבעלים של "קבוצת יעדים", רן רחמני הבעלים של "קבוצת רחמני" העפולאית, הזמר אייל גולן ומאמן הפועל עפולה לשעבר, ניסן יחזקאל.

החברה המשותפת תקרא,' G.R.Y 'קבוצת גולן. רחמני. יעדים' ותעסוק באיתור קרקעות, השבחתן וייזום פרויקטים בתחום המגורים והמסחר. לחברה המשותפת עתודה של עשרות קרקעות עם תב"ע מאושרת לבניה למגורים ומסחר. העסקה הראשונה שביצעה החברה המשותפת הינה רכישת קרקע של כ- 10 דונם בראשון לציון בהיקף של כ-10 מיליון שקל.

"מטרת החברה הינה לאתר הזדמנויות עסקיות בעולם הנדל"ן"

אייל גולן מסר: "כחלק מהתפתחות עסקי בתחום הנדל"ן לצד ההזדמנויות העסקיות כיום בענף, החלטתי לחבור למוטי אברג'יל הבעלים של "קבוצת יעדים", רן רחמני הבעלים של "קבוצת רחמני" ואיש העסקים ניסן יחזקאל, בעלי ניסיון רב וותק בתחום ייזום והשקעות בנדל"ן. החברה המשותפת תעסוק ביזמות נדל"ן ואיתור הזדמנויות עסקיות. אני מאמין שלנוכח ההשקעות בעולם הנדל"ן, לצד ניסיונם הרב של שותפי בתחום, נצליח לייצר ערך רב למשקיעים".

ניסן יחזקאל ציין כי,"מטרת החברה הינה לאתר הזדמנויות עסקיות בעולם הנדל"ן באמצעות איתור קרקעות  בעלות תב"ע מאושרת או בשלבים מתקדמים באזורי ביקוש, וליצור מוצר נדל"ני נגיש לכל כיס, גם לבעלי הון עצמי נמוך".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות