fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המחיר הטוב ביותר, באזור הטוב ביותר

חברת "ראובן את סילקו" חרטה על דגלה לבנות במיקום הכי מרכזי במחירים אטרקטיביים * אברהם ראובן ויובל סילקו, האנשים שעומדים מאחורי סיפור ההצלחה, החלו את דרכם בפיקוח

כשמיקום מרכזי פוגש מחיר הוגן במיוחד, השמיים הם הגבול. זה בדיוק המוטו של חברת "ראובן את סילקו", חברת בנייה בעלת מוניטין רב וניסיון של שנים רבות, שמקפידה לבנות אך ורק במיקומים מנצחים ומרכזיים.

אברהם ראובן ויובל סילקו הם שני האנשים שעומדים מאחורי סיפור ההצלחה של חברת "ראובן את סילקו". שניהם בני העמק, שמכירים מקרוב את ההוויה המקומית. הם הקימו את החברה בשנת 2010, לאחר ששניהם הגיעו מתחום הפיקוח על הבנייה, משם ההיכרות ביניהם. ראובן עבד שנים רבות בחברת חסון וניהל בין היתר את פרויקט הבנייה במרחביה. בשנתיים הראשונות עסקו בפיקוח בלבד, אחר כך פנו ליזמות ובנייה.

"זה יתרון גדול, אנחנו אמנם יזמים, אבל מבינים בבנייה", הם אומרים ומוסיפים כי יש כאלה שקונים קרקעות, אבל אין להם הבנה בבניה.

פרויקט הדגל שלהם בימים אלה הוא ברחוב הגלבוע 12,  שנמצא בשלב חפירת כלונסאות ובניית החניון התת קרקעי. מדובר בפרויקט בן 21 יחידות דיור, 3 יחידות דיור בלבד בכל קומה, דירות בנות 4 חדרים בתכנון אדריכלי מוקפד של משרד מוביל. "הפרויקט נבנה ברוח החברה, מיקום מנצח בשילוב מחיר משתלם ואטרקטיבי", הם מסבירים  וחוזרים ומשננים כי "נושא הלוקיישן הוא יותר מ- 50 אחוזים בעסקה. אנחנו מקפידים על לוקיישן מנצח. מבחינתנו זה נושא חשוב מאוד".

אברהם ויובל במשרדים שלהם (צילום עצמי)
אברהם ויובל במשרדים שלהם (צילום עצמי)

על הכוונת שני פרויקטים נוספים ברחוב גלבוע: גלבוע 10 וגלבוע 17, הנמצאים בשלב התוכניות. "בקרוב יהיו פרטים נוספים", הם מבטיחים.

חברת "ראובן את סילקו" מביאה המון ניסיון, הקפדה ללא פשרות על איכות, כולל ירידה לפרטים הכי קטנים ובנייה בסטנדרט מאוד גבוה. עד היום מעריכים בעלי החברה כי בנו כ- 300 יחידות דיור בעפולה ובעמק. בין היתר בנו ברחוב משמר הירדן, רחוב ירושלים, רחוב קינמון ואחרים. בימים אלו נמצא לקראת סיום פרויקט ברחוב יוספטל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות