fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזדמנות אחרונה לדירה בעמק: הקנייה הבטוחה של המציאות החדשה

דילמת "איפה לגור" הייתה תמיד משמעותית אך הפכה לבוערת במיוחד במציאות החדשה. איזו סביבה תיחשב גם כזו המאפשרת תעסוקה, חינוך טוב וקהילה תומכת וגם השקעת נדל"ן מבטיחה? מומחים מסבירים מדוע דירה במגדל העמק היא הקנייה הכדאית ביותר. ואם רוצים הוכחה, אפשר למצוא אותה בשכונת "המושבה שריד", שהפכה מהבטחת מגורים לדוגמה חיה לנדל"ן שמאפשר ראש שקט
דירה בעמק הדמייה של השכונה (צילום אדר בעמקים)
דירה בעמק הדמייה של השכונה (צילום אדר בעמקים)

אין ספק שמגדל העמק היא מניית הנדל"ן הבטוחה במציאות החדשה", אומר אוהד אסרף, מנכ"ל "ארי מגורים" המתמחה בשיווק נדל"ן בכל רחבי הארץ.

"ההסבר נעוץ בכלכלה פשוטה של היצע וביקוש – מגדל העמק שומרת על מעמדה כאחת הערים המבוקשות בצפון, וגם החתימה על הסכם הגג לפני מספר שנים על עתודות של 6000 יחידות דיור, לא ייתן מענה לביקוש הקהל"

לדברי אסרף: "נוסיף לכך את איכות הסביבה והנופים שלה, את תעסוקת ההייטק שמביאה להגירה חיובית מכל הארץ, את מהפכת התחבורה והתשתיות שחיברו אותה בקלות לערי לוויין – מחיפה ועד תל אביב ב-50 דקות, והנה הזדמנות שלא תחזור לזוגות צעירים, למשפחות ולמשקיעים לתפוס מקומות אחרונים בעיר".

דירות אחרונות בעתודת קרקע אחרונה בהחלט

ואם כבר מדברים על הזדמנויות אחרונות למגורים במגדל העמק וסביבתה, ב"המושבה שריד", המוקמת על ידי חברת הנדל"ן "אדר בעמקים", על אחת מעתודות הקרקע האחרונות בעמק, המלאי-478 דירות, עומד להסתיים ובימים אלו מוצעות דירות אחרונות למכירה לשוק החופשי בפרויקט שהפך הסמן הימני והחותמת להוכחת היכולת של העמק להוות השקעת נדל"ן בטוחה.

"התוצאות הן הדבר היחיד שמוכיח כדאיות ", אומר ג'ומי פרטוש, הבעלים של אדר בעמקים שמאחוריו עומד פרויקט הדגל. "הצלחנו למכור מאות יחידות שנבנו בסטנדרטים אירופאים, בקצב תקדימי ובזמני שיא, וגם עכשיו, בחודשיים המאתגרים שהמדינה חוותה,

לדבריו: "מכרנו 15 דירות, בגלל שהרוכשים זיהו את ההזדמנות לגור בשכונה עצמאית עם כל התשתיות והשירותים הנדרשים קרוב לבית ועם גב קהילתי חזק של עיר מצליחה. אם לפני שנים ספורות בלבד החלום הזה היה על הנייר, עכשיו אנחנו כבר קרובים מאוד לקו הסיום".

ואכן, מה שהובטח בנייר קורם עור וגידים בשטח. על אף התקופה האחרונה, נמשכה גם כעת במרץ עבודת התשתיות למיקסום הנגישות ל"מושבה שריד" ומחוץ לה- ברחבי העיר.

מדוברות העירייה נמסר שבין כל פעולות פיתוח הכבישים הושקעו בין היתר רק לאחרונה 12 מיליון שקלים בכביש 11 (כביש פנימי המאפשר גישה ישירה ומהירה מהפרויקט החדש  לכיוון היציאה ממגדל העמק), 3.5 מיליון שקלים בכביש קרן היסוד לתחנת המשטרה, ו-2.5 מיליון שקלים ברחוב החרוב ובכביש 75 מצומת נהלל למגדל העמק.

זאת בנוסף לכביש יקנעם שנפתח לאחרונה ומקצר זמנים לכל מקום בארץ בקלות. בנוסף, תחנת הרכבת מגדל העמק שנפתחה לפני כשנה זוכה להצלחה רבה – כך גם תחנת הרכבת בכפר ברוך הסמוך, המגיעה ישירות לחיפה. כל אלו  הופכים את העיר לנגישה מתמיד ואת "המושבה שריד" לשכונה עצמאית של ממש.

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

מעוניינים לקנות דירה בפרויקט "המושבה שכונת שריד"? השאירו פרטים ונציג אדר בעמקים ייצור עמכם קשר

"זיהינו את פריצת הדרך  ואת ההזדמנות בשכונה המבטיחה"

משפחת שמיל, זוג צעיר עם ילד , איש הייטק ואשת חינוך – במקור מנהריה ורמת ישי, שרכשו דירת 4 חדרים "גם וגן" (גם מרפסת וגם גינה) ב"מושבה שריד" ויעברו באכלוס הקרוב, מספרים: "קנינו עוד לפני הפריסייל, כשרק ידענו שעומדת לקום שכונה. ראינו עיר שעשתה פריצת דרך משמעותית בכל התחומים ושכונה שהיא כמו קיבוץ עם כל התשתיות כבר מוכנות ויזם שאפשר לסמוך עליו – וקפצנו על ההזדמנות".

היזם ג'ומי פרטוש (צילום אדר בעמקים)
היזם ג'ומי פרטוש (צילום אדר בעמקים)

"גאים להיות מעל הממוצע הארצי בשיעורי התעסוקה" 

כאמור, אחד הנושאים המשמעותיים עכשיו יותר מתמיד הוא אפשרויות התעסוקה. מדוברות העירייה נמסר כי "כל המפעלים עובדים כרגיל, אף מפעל לא נסגר וכולם בועטים וממשיכים קדימה כרגיל ואף משקיעים בקהילה המקומית.

"אנו גאים להיות מעל הממוצע הארצי בשיעורי התעסוקה בזמני שגרה ופועלים במלוא המרץ לשמר את הרף ולסייע לכל  דורש למרות אתגרי המציאות החדשה", מחזקת ליאורה אדרי, מנהלת מרכז לפיתוח ההון האנושי-צעירים הפועל בעיר למען תושבי העיר.

חינוך עם הבטחת תשואה: שוברת שיאי בגרות ברוגוזין

מנוע ההשפעה השני המרכזי לצד תעסוקה שמגדל העמק מתהדרת בו הוא תחום החינוך, "אנחנו רואים לנגד עינינו את השתלבות הילדים בהייטק, ביחידות סייבר וביחידת 8200, ושומרים על רצף זכיות במגוון תחומים הנוגעים בתוצרי פיתוח של ילדים כמו פיסיקה, כימיה ואלקטרוניקה", מספרת מלי אליגוב ראש מנהל החינוך בעירייה,

לדברי אלגיוב: "לראייה, בית ספר 'מחט פסגות' זכה בפרס חינוך מחוזי ובית ספר 'אורט רוגוזין' שבר את שיא אחוזי הזכאות לבגרות, שעומד כרגע על 89% ונכנס לרשימת העלית של בתי הספר הדיפרנציאלים המצטיינים של 2019".

שכונת שריד" – צופה אל קדמת עמק יזרעאל (צילום אדר בעמקים)
שכונת שריד – צופה אל קדמת עמק יזרעאל (צילום אדר בעמקים)

מבצע שנותן בטחון: דירות אחרונות רק 119,000 שקל

"אנו שמחים לפעול בעיר עם קהילה חזקה שרואה לנגד עיניה את תושביה", מסכם פרטוש, "קהילתיות מבחינתי כיזם זה להיות מחויבים לאנשים שמאחורי הרכישות, לתת להם את הידיעה שהם מקבלים את הטוב ביותר בביטחון מלא, ובעיקר להיות רגישים לצו השעה. בהתאמה, בימים אלו אנו יוצאים במבצע מיוחד לדירות האחרונות בהחלט ב"המושבה שריד" כדי לתת הזדמנות וביטחון לרוכשים שרוצים לגור בקהילה איכותית.

אנו מאפשרים רכישה עם הון עצמי של 119,000 ₪ בלבד וכל היתרה במסירה ומעניקים פטור ממדד ל-3 הרוכשים הראשונים. הלקוחות שלנו כבר יודעים שההקשבה והגמישות אצלנו היא מפתח ולו כי החזון שלנו לסייע בהגשמת חלום שיש בלב כל ישראלי-רכישת בית. במיוחד עכשיו, זה אחד הפרמטרים המשמעותיים לתחושת חוסן אישי ומשפחתי".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

מעוניינים לקנות דירה בפרויקט "המושבה שכונת שריד"? השאירו פרטים ונציג אדר בעמקים ייצור עמכם קשר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות