fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוגרת העסקאות

בין חתימת חוזים לבין עוד לקוח מרוצה עו"ד ענבל אפשטיין – כידרה מעפולה, יוצאת להגנת לוחמי צה"ל ומפקדיו ומזכירה שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו * "הלקוח עומד בראש סדק העדיפויות", היא אומרת על היחס ללקוחותיה
גם יפה וגם מקצועית. עו"ד ענבל כידרה אפשטיין (צילום: עצמי)
גם יפה וגם מקצועית. עו"ד ענבל כידרה אפשטיין (צילום: עצמי)

במשרדה בעפולה, המעוצב בטוב טעם ובאיפוק המאפיין אותה, מביטה עו"ד ענבל אפשטיין– כידרה בתמונה הגדולה התלויה על הקיר מולה, תמונת תחנת הרכבת במחנה המוות אושוויץ, עדות וזיכרון למסע לפולין במסגרת פרויקט 'עדים במדים' של צה"ל.

בטקס במחנה המוות אושוויץ, הופתעה עו"ד ענבל אפשטיין– כידרה לקבל בטקס מרגש את דרגת הקצונה, רב סרן, עבורה היה זה סוג של סגירת מעגל, ביתם של ניצולי השואה צועדת בגאון ובעוז על אדמת פולין הארורה כנציגת העם היהודי כמו אומרת לפולנים, ניצחנו עם ישראל חי.

עו"ד ענבל אפשטיין- כידרה היא אוטוריטה בתחומי התמחותה, ובהם מקרקעין, מיסוי מקרקעין, משפחה וצוואות. על קיר משרדה תלויות תעודות המעידות על תחנות חייה השונות בעשייתה המשפטית ובהם מגשרת, יועצת ארגונית והתעודות הקרובות ביותר לליבה עליהן אושרה וגאוותה, הן התודות שהעניקו לה בדרכים יצירתיות מגוון לקוחותיה המרוצים מטיפולה המקצועי, המסור, האנושי.

"איתם בכל התהליך"

"אני נבוכה לא פעם כאשר לקוחות פרטיים או חברות מהמובילות במשק אומרים לי שכשאני סוגרת העסקאות הכי טובה לה יכלו לייחל, זה גורם לי לתחושות שאכן ראיתי את הלקוחות בראש ובראשונה". אומרת אפשטיין – כידרה ומוסיפה, "סוגרת עסקאות הוא טייטל מחייב, הלקוחות שלי יודעים, ברגע שהתחלנו את המסע המשפטי המשותף אני איתם בכל תהליך בליווי אישי, מהשלמת רישום המקרקעין, העברת התמורה רישום הזכויות, העברת התמורה ועד  להרמת הכוסית בתום החתימה לשביעות רצונם".

עו"ד ענבל אפשטיין- כידרה ניחנה ביכולות וירטואוזיות במקצועה, יכולות הבאות לידי ביטוי בשירות הרב תרבותי אותו מעניקה במשרדה, פרט למתן שירות מהמעלה הראשונה בשפות רוסית, ערבית, אנגלית ועברית מעניקה שירותים מיוחדים לבעלי צרכים מיוחדים בהבנה עמוקה, מאור פנים ותחושת חוויית שיווין הזדמנויות.

"לאחרונה ביצענו עסקה מושלמת עם לקוח עיוור", היא מספרת ועיניה נוצצות מהתרגשות, "נסעתי עם הלקוח הנפלא שהוא במקרה גם עיוור אל הנכס שביקש לרכוש, תיארתי באוזניו את מראה הנכס, צבעו, וכל הפרטים הקטנים ביותר, הלקוח התרשם מאוד והעסקה בוצעה לשביעות רצונו המלאה. במקרה אחר הגיעו אלינו בני זוג חירשים, הזמנתי מומחה בשפת הסימנים אשר ליווה אותנו בכל תהליך רכישת הדירה, זו הייתה חוויה מרוממת נפש ללקוחות וגם לי כעורכת דין מעורבת השמה לה למטרה להעניק ללקוחות את השירות המקצועי ביותר".

על אף הישגיה המרשימים בתחום המקרקעין אשר זכה למוניטין ברמה הארצית ושמה הולך לפניה גם בשלוחת משרדה שפתחה לאחרונה בתל אביב, היא אינה קופאת על השמרים ומתמקצעת בתחומי החדשנות המשפטיים בארץ ובעולם כדי להתייצב תמיד בחזית החדשנות למען לקוחותיה.

האשמת חיילי וקציני צה"ל בפשעי מלחמה והכוונה להעמידם לדין בבית הדין הבינלאומי בהאג על כל המשתמע מהחלטה זו, מדירה שינה מעיניה. עו"ד ענבל אפשטיין- כידרה שירתה במשך שבע עשרה שנים בצה"ל במגוון תפקידים ביצועיים, כמפקדת ומובילה. בתפקידה האחרון כקצינת בית המשפט במחסום סאלם, בו השופטים הצבאיים מתמודדים עם עצירים ביטחוניים ראתה מהמקור ולא משמועה את המציאות נכוחה.

עו״ד ענבל אפשטיין כידרה. צילום: אלבום פרטי
עו״ד ענבל אפשטיין כידרה. צילום: אלבום פרטי

רגישות לחיילים

"פגשתי כדרך שגרה ולא במשרדים ממוזגים כי אם בשטח את הכוחות שלנו הנאבקים יום יום שעה שעה כדי להגן על אזרחי ישראל. ראיתי את החיילים המוסריים בעולם, את הקצינים הרגישים לחיי אדם ולכל עוולה, ראיתי איך חיילים שלנו נוהגים ברגישות בפלשתינאים מאכילים ומשקים אותם, לכן מסכת הבדיות והעלילות שנרקחה כנגד חיילי וקציני צה"ל חורה לי ביותר. ההחלטה ההזויה תתפורר אחד לאחד על ידי המשפטנים בישראל, עלילת הדם המודרנית והעכשווית תיחשף לעין כל", היא אומרת. לפני 13 שנה היא באות הצטיינות מהרמטכ"ל דאז, משה בוגי יעלון.

לרגע נדמה כי תחושות הצדק והמוסר המאפיינות אותה גולשות גם לעבודתה כעורכת דין המובילה בתחומי המקרקעין. כבדרך אגב משתפת עו"ד ענבל אפשטיין-כידרה בסיפור מיוחד שאינו רווח במציאות חיינו התחרותית התובענית. "ערכתי עבור אחד מלקוחותיי במרכז הארץ עסקה לרכישת בית, עו"ד שייצג את מוכר הבית, עו"ד מוכר ומהמשרדים הגדולים בתל אביב, חתם על העסקה עבור לקוחו, תוך כדי תהליך ביצוע וסיום העסקה אושפז עורך הדין ולצערנו הרב נפטר בטרם עת. התגייסתי לעזרת  מוכר הדירה אשר עורך דינו נפטר, המשכתי את תהליך העסקה בחינם אין כסף עבור המוכר ואכן העסקה על אף הנסיבות הטרגיות הגיעה לסיומה המוצלח בלי שגביתי מאומה מהלקוח של עורך הדין המנוח".

היא נחשבת למומחית בעלת מוניטין וקבלות  בתחום המקרקעין, סוגרת העסקאות מעפולה היא לא עוד עורכת דין היא המומחית המובילה בתחומה.

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות