fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המטרה: להשפיע על סדר היום

בת מגדל העמק, הודיה שוקרון, שעשתה חיל בעיר הגדולה, חוזרת הביתה למגדל העמק כדי ליצור מציאות חדשה לדבריה * בבעלותה חברת תקשורת שמעניקה שרותי דוברות לגופים שונים * "יצרתי את הקשרים שלי בעצמי, לא עברתי באף משרד יח"צ כדי ללמוד"
הודיה רן (צילום עצמי)
הודיה רן (צילום עצמי)

הודיה רן ממגדל העמק, התחילה את דרכה בתקשורת כתחביב על מנת לסייע לאמנים צעירים בתחילת דרכם האמנותית, רגע לפני הפריצה הגדולה שתשנה את חייהם.

להודיה רן (שוקרון במקור), בת 29, בוגרת בית הספר היסודי 'מגדל אור' של הרב גרוסמן ותיכון 'אור חדש' ברכסים. הייתה מטרה לנגד עיניה: להגיע לתודעה, להשפיע על סדר היום וליצור מציאות חדשה.

לאחרונה היא סגרה מעגל ושבה לעיר הולדתה, מגדל העמק. כיום היא בעלים של חברת "רן תקשורת ודוברות" המעניקה שירותי דוברות יח"צ לחברות, גופים ומוסדות.

החברה שלה היא  בין המצליחות והמשפיעות כבר למעלה מ- 6 שנים בענף יחסי ציבור והייעוץ התקשורתי לאמנים, עסקים, ופוליטיקאים. הפעילות שלה פרושה בכל הפלטפורמות של זירת התקשורת בישראל- רדיו, טלוויזיה, ועיתונות.

"תמיד הייתה תחושה שאם את מגיעה מהפריפריה את צריכה לעבוד יותר קשה כדי להוכיח את עצמך, אין פריבילגיה ואין הנחות. הסיכוי שתכירי מישהו שיכיר מישהו שיעזור לך הוא אפסי", היא מספרת על ההתחלה שלה בענף.

"יצרתי את הקשרים שלי בעצמי, לא עברתי באף משרד יח"צ כדי ללמוד", היא מספרת בגאווה.

גיא פינס על הספתח

"אני זוכרת את האייטם הראשון, שהזמנתי את גיא פינס לסקר אירוע שלי. כולם חששו עד הדקה האחרונה שלא יגיעו ולא רק שהגיעו גם ראיינו אותי והכל היה בדיוק לפי הציפיות שלי והציפיות שלי גבוהות".

את מגדל העמק היא עזבה בגיל 20 מיד אחרי צבא , היה ברור לה שאם היא רוצה להצליח, עליה לעזוב את העיר הקטנה והחמה לטובת מדינת ת"א ולצאת מהפריפריה למרכז.

כיום לאחר 9 שנים במרכז, לאחר שבנתה את שמה בענף. היא חוזרת צפונה, ומספרת על ההתפתחות החדשה באזור ועל כמה שכדאי לצעירים לחיות כאן, ושקריירה לצד המגורים בצפון היא בהחלט דבר אפשרי.

חזרה הביתה. הודיה רן (צילום עצמי)
חזרה הביתה. הודיה רן (צילום עצמי)

יש לציין כי גם כיום היא מגישה פינה קבועה ברדיו ירושלים, בתכנית "מושכת בחוטים".

-אז באייטם הראשון כבר סימנת וי על גיא פינס. מתי הבנת שאת ממש משפיעה בתחום?

"קיבלתי פניות להיות דוברת של שרים בממשלה, שם מבחינתי זו הייתה חותמת לעשייה. בכללי, אני חיה ונושמת אקטואליה, שזה כבר סיפור אחר לגמרי ומזדהה עם חלום שאני רוקמת בשנה האחרונה".

-כבשת את העיר הגדולה. עכשיו חזרת הביתה לכבוש גם את העמק?

"לחזור לעיר בה גדלתי זה חלום גדול עבורי, מגדל העמק תמיד הייתה ידועה כחממה שמייצרת המון כישרונות בכל התחומים. אני גאה לחזור לעיר ולתרום לה מכישורים".

-ספרי על החלום?

"אני זוכרת את עצמי ילדה בתיכון בבית ספר דתי מקריאה את שיעורי הבית בפני הכיתה בצורת קריינות חדשות. זה היה משעשע, עם השנים הבנתי שזה הרבה יותר מתחביב, אני חיה את זה. השנה למדתי הגשה ושידור בקשת 12 והחלטתי ללכת עם זה עד הסוף, לקריירה שמתארת בדיוק את מה שבאמת מעניין אותי".

מעניין אותה לחשוף מחדלים

"מעניין אותי לחשוף מחדלים חדשים וגדולים לטובת הציבור, להיות כתבת תחקירים שעוזרת לחלשים ולסייע לאנשים שהחברה מגדירה אותם כחלשים, זו בעיני שליחות, לא עבודה", היא אומרת בנחרצות.

-ספרי לנו על מחדל שהצלחת לחשוף

"כבעלים של משרד יח"צ פעלתי תמיד מאחורי הקלעים ולא בפרונט, יכולה לומר שלא פעם העברתי תחקירים שבניתי בעצמי לשמות גדולים בתעשייה שמנעו אסונות והונאות, הייתי מספרת לו יכולתי, אך מפאת הסודיות במקצוע אצטרך לשמור את זה לעצמי".

כיום הודיה רן מוכרת בעמק כאשת תקשורת בין הבולטות, שמשפיעה בתחום יחסי הציבור, רוקמת חלום ככתבת חדשות מתוך תחושת שליחות לציבור וממשיכה לסמן יעדים חדשים לכיבוש.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות