fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוקדים לנצח: פילאטיס ומחול סובב עולם לוותיקי העמק ללא עלות

"זה מרגש מאוד", אומרת מיכל חקוקי, "בכל פעם מחדש לראות את הוותיקים מגיעים מוקדם לתפוס מקום וצמאים לידע ותנועה ואני מאושרת להעניק להם שיעורים בדיוק כמו לספורטאים צעירים"
מיכל חקוקי (צילום באדיבות המצולמת)
מיכל חקוקי (צילום באדיבות המצולמת)

הכוראוגרפית והבימאית מיכל חקוקי מעפולה, ביוזמה חדשה עם עמותת דור לדור, העמותה לפיתוח שירותים לאוכלוסייה המבוגרת עפולה הקתדרה, מעניקה שיעורי פילאטיס ומחול בשלל סגנונות: רוק, סלסה, צ'ה צ'ה, ישראלי, פופ עכשווי ועוד.

"מנכ"ל העמותה המליץ עליי לכמה פעילויות עבור האוכלוסייה לאחר שהיה בכמה שיעורי פילאטיס שלי", מספרת מיכל חקוקי, לפני כמה חודשים ישבנו לפגישה והצעתי לו שנעשה פיילוט לאפשר לאוכלוסייה הבוגרת להשתתף באופן קבוע בשיעורי פילאטיס בסדרת תרגילים שיכולים להועיל לבריאותם".

חקוקי מוסיפה: "זה היה משמח לראות שתוך שבועות ספורים נוצרה קבוצה מרשימה של מתאמני פילאטיס בימי שלישי, שמגיעים להתאמן ולא מוותרים על אף שיעור. בעקבות ההצלחה החלטנו להעניק גם שיעורי ריקוד בשם 'מחול עולמי' עבור אזרחים ותיקים ותוך שבועות ספורים הקבוצה גדלה".

שיעורים ללא עלות

"זה מרגש מאוד", מסכמת מיכל חקוקי, "בכל פעם מחדש לראות את הוותיקים מגיעים מוקדם לתפוס מקום וצמאים לידע ותנועה ואני מאושרת להעניק להם שיעורים בדיוק כמו לספורטאים צעירים. הם מבצעים את כל הרפרטואר הקלאסי של הפילאטיס ורוקדים שעה רצופה. אני מזמינה את כל מי שעדיין רוצה להגיע ולנסות ליצור קשר דרך הקתדרה עמותת דור לדור או דרכי ואני אנחה אותם. זו מתנה ענקית לאוכלוסייה מבוגרת שבתקופת הקורונה לא יכלה לצאת מהבית זמן ממושך עכשיו יש אפשרות לחזור לפעילות".

שיעורי הפילאטיס והריקוד ניתנים חינם ללא עלות בחודשים ספטמבר ואוקטובר לתושבי עפולה.

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות