fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה במקום ה-3 בישראל בהזמנת חבילות מחו"ל

מנתונים של חברת דואר ישראל עולה כי עפולה ממוקמת במקום ה-3 בארץ ברכישת חבילות מחו"ל. תושבי עפולה הזמינו בשנת 2020 כ-605 אלף חבילות
מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: דוברות הדואר
מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: דוברות הדואר

עפולה היא העיר המדורגת במקום ה-3 בישראל, בהזמנת חבילות מחו"ל ביחס לגודל האוכלוסייה, כך עולה מנתוני חברת דואר ישראל לסיכום שנת 2020.

עוד עלה, כי תושבי עפולה הזמינו בשנת 2020 כ-605 אלף חבילות, כאשר כל תושב הזמין בממוצע 11.2 חבילות השנה. בשנה שעברה עפולה דורגה במקום ה-1 בדירוג עשרים הערים אשר הזמינו הכי הרבה חבילות פר נפש.

האתרים הפופולריים: עלי אקספרס וסופר פארם

בעפולה 9 יחידות שירות, בהן 4 יחידות דואר ו-5 מרכזי מסירת חבילות. לאחרונה החלה החברה להציע שירות זימון תור מראש מלא בעשרות סניפי דואר בארץ, כחלק משיפור השירות, וזאת באמצעות אתר החברה, באפליקציה בנייד או שיחה טלפונית למוקד 171. שירות זה מאפשר להתקבל כמעט ללא המתנה בסניפים ומשפר את חווית הלקוחות.

בנוסף לכך, מנתוני "דוח הסחר המקוון של דואר ישראל" עלה כי בשנת 2020, נמסרו בישראל כ-50 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל, ירידה של 26.4% בכמות, מול כ-68 מיליון חבילות מחו"ל שנמסרו בשנת 2019.

כמו כן, מסקר שנערך בינואר 2021, עלה כי בקרב האוכלוסייה היהודית הבוגרת, שקנתה בשנה האחרונה ברשת, אתר הקניות הבינלאומי הפופולארי הוא עלי אקספרס (60%),  במקום השני, ולראשונה בדירוג אתר הקניות SHEIN הסיני (30%) ואחריהם (29%) ebay, אמזון (21%) ו-(21%) Next. בקרב אתרי הקניות הישראלים, סופר פארם (24%) הוא הפופולארי ביותר. אחריו, טרמינל איקס (18%), עזריאלי. קום (15%), וואלה שופס (13%) וקסטרו.(11%).

הקטגוריה המובילה ביותר בקניות ברשת בשנת 2020 היא ביגוד (73%).

דני גולדשטיין, מנכ"ל חברת דואר ישראל, אמר: "בשנים האחרונות הפך דואר ישראל לשחקן משמעותי בשוק הסחר המקוון שתורם רבות להורדת יוקר המחיה בישראל. בשנת 2020 הקניות ברשת הפכו לאמצעי המרכזי לביצוע קניות, בעקבות הקורונה, סגירת השמיים לטיסות לחו"ל וסגירת הקניונים בארץ".

"אנו ממשיכים לפעול לשיפור חווית הלקוח ולצמצום זמני ההמתנה ביחידות הדואר באמצעות שירות זימון תורים מראש, והנגשת יותר מידע במערכות הדיגיטלי של החברה", הוסיף גולדשטיין. 

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות