fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפנינג מתנדבים וחלוקת סלי מזון של ארגון פתחון לב בשיתוף עיריית נוף הגליל

השבוע, התקיים בנוף הגליל הפנינג מתנדבי "פתחון לב" יחד עם עיריית נוף הגליל ובמעמד ראש העיר, רונן פלוט ומנכ"ל פתחון לב אלי כהן. להפנינג הצטרפה תנועת הצופים, ויחד חולקו סלי מזון למבקשי הסיוע בעיר.
פתחון לב בשיתוף עיריית נוף הגליל | צילום: יוסי אלטרמן
פתחון לב בשיתוף עיריית נוף הגליל | צילום: יוסי אלטרמן

ימים ספורים לפני ערב ראש השנה, פרסם ארגון "פתחון לב" נתונים מדאיגים אודות עלייה של 28% בביקוש לסלי מזון לעומת ראש השנה בשנת 2020.

בנוסף, בנוף הגליל נפתח בימים אלו מרכז סיוע קהילתי חדש של ארגון "פתחון לב", המרכז נפתח בשיתוף עיריית נוף הגליל ובית ספר אורט יגאל אלון. מרכז הסיוע יעניק סיוע לכ- 100 משפחות תושבי העיר, הסיוע יכלול חלוקת סלי מזון שבועי ועוד מעטפת שלמה של תמיכה. בנוסף, במקום מופעלת מכולת חברתית וביגודית הפתוחות לטובת כלל תושבי העיר (ביגוד, כלי בית, הנעלה, משחקים ועוד'). המיזם משלב מעורבות קהילתית התנדבותית של תושבי העיר ומעורבות של תלמדי בית הספר בפעילות הומניטרית לטובת תושבי העיר. מעבר לערך החברתי והקהילתי שיש למקום החדש, ישנו ערך חינוכי משמעותי למרכז הסיוע בנוף הגליל. המרכז פועל בימים א-ה בין השעות 9:00 עד 16:00כתובת החנות: שדרות מעלה יצחק 27 נוף הגליל

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט: :ראש העיר רונן פלוט: מחמם את הלב לראות את ההתגייסוית המדהימה של מאות המתנדבים, עובדי העירייה ובני הנוער – הפנים היפות של נוף הגליל והערבות ההדדית במלוא הדרן. ההפנינג היום הוא רק יריית הפתיחה לשיתוף הפעולה המבורך של הרשות עם פתחון לב , לא רק לקראת החגים, אלא לאורך כל ימות השנה על מנת לסייע למשפחות הנזקקות. מגפת הקורונה לצערינו לא היטיבה עם אף אחד. אותותיה ניכרים גם בעלייה בהיקף המשפחות הנזקקות וגם בקושי של העמותות עצמן, ולכן ההירתמות של פתחון לב באמצעות מבצע החלוקה, ופתיחת מרכז הסיוע, מרחיבה את הלב וממלאת אותו בחוסן הקהילתי הכל כך חשוב בימים אלה".

מנכ"ל פתחון לב, אלי כהן: "אנו פועלים מסביב לשעון על מנת לספק כמה שיותר ארוחות חג וסלי מזון למבקשי הסיוע שלנו ברחבי הארץ, אני מברך על שיתוף הפעולה החשוב עם ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט הן בסיוע למבקשים לרגל ראש השנה והן בהיתמרותו לפתיחת מרכז הסיוע החדש בשיתוף עם בית הספר אורט יגאל אלון . ראש העיר הוא שותף מלא לעשייה חברתית משמעותית. אני מאמין שיחד איתו ועם מתנדבי העיר נוכל לשמח יותר משפחות בערב השנה החדשה, אני קורא למתנדבים נוספים להגיע ולהירתם למען החלש בשביל עתיד טוב יותר".

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות