fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"האוצר רוצה לקצץ כ- 2000 שקל לשנה בפנסיות של יותר מרבע מיליון גמלאים"

יושב ראש הגמלאים במרחב העמקים, יוסי דוד, מבקש מראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט, שיפעל למען הגמלאים אצל שר האוצר לביטול הגזרה
יוסי דוד (צילום ישראל פרץ)
יוסי דוד מקבל את אות יקיר העיר מרונן פלוט (צילום ישראל פרץ)

יושב ראש התאחדות הגמלאים בעמקים, יוסי דוד, פנה היום לראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט וביקש את עזרתו בנושא תנאי הפנסיה הנשחקת של הגמלאים. דוד, מבקש מפלוט להפעיל את מלוא כובד משקלו אצל שר האוצר למען הגמלאים.

"בימים אלה ספונים יותר ממיליון קשישים בבתיהם או ממעטים לצאת החוצה בשל מגפת הקורונה. עכשיו, מבקש משרד האוצר בראשות שר האוצר ישראל כ״ץ להוסיף על חרדת הקורונה את חרדת הפרנסה ולקצץ כ- 2000 שקל לשנה בפנסיות של יותר מרבע מיליון  גמלאי הקרנות הוותיקות", כתב יוסי דוד במכתב מנומק לראש העיר.

דוד, מוותיקי נוף הגליל מנמק: "הסיבה, אי העלאת גיל הפנסיה של נשים שאינו נוגע לגמלאים מה שהופך אותם ל״בני ערובה״ ללא כל הצדקה מוסרית  ואולי גם חוקית. זהו עושק קשישים שהפנסיה שלהם, שהושגה בעשרות שנים של עבודה קשה נשחקה בעשור האחרון בכ % 30 ע״י ממשלות ישראל"

יוסי דוד, שבשנה שעברה נבחר ליקיר העיר נוף הגליל מבקש מפלוט: "נודה על כל סיוע  לביטול רוע הגזרה או לפחות לדחות את ההפחתה בשנה ועד אז לבטל בחקיקה את ההפחתה, כפי שמציע גם יו״ר ועדת העבודה של הכנסת חיים כ״ץ".

יוסי דוד מכין את חבריו הגמלאים לאפשרות של הפגנה רבת משתתפים. "לאור המצב ששר האוצר הוציא הנחיה שבחודש דצמבר המשולמת 1/1/21 כבר יורידו דמי ניהול נוספים למרות שההסתדרות הביאה תכנית עתידים שיכולה לפתור את הבעיה, שר האוצר דחה את התכנית בטענה שהיא לא מספיקה אלא חייבים לפגוע גם בפנסיה תקציבית. הנכם מתבקשים להתכונן לצאת ולהפגין בהתאם להנחיות שנקבל מהארגון הארצי של הסתדרות הגמלאים.

מדובר בהמון כסף ואנחנו דורשים מכל אחד ואחד מהמכותבים לפנות לאוצר ולהסיר את רוע הגזירה".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה
כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
אנדרואיד: לחצו כאן!
אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות