fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוקר עצוב: הפרשן הצבאי רוני דניאל הלך לעולמו בגיל 73

רוני דניאל היה מהפרשנים הבכירים והמוכרים בישראל מזה עשרות שנים, עיתונאי חדשות 12, הלך לעולמו בגיל 73. דניאל נפטר בביתו הבוקר עקב אירוע לב. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים. ראש הממשלה בנט ספד לו: "שילב עיתונות עם פטריוטיות וציונות, היה קולה של תקופה אחרת"
הפרשן הצבאי ועיתונאי בחדשות 12, רוני דניאל ז"ל | צילום: ויקישיתוף אריאלינסון, CC BY-SA 4.0

רוני דניאל, פרשן לענייני צבא וביטחון, נפטר הבוקר (שני) בגיל 73. דניאל ז"ל, היה עיתונאי ותיק של חברת החדשות קשת 12 והוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

דניאל נולד באוקטובר 1947 בבגדד שבעיראק. אביו נפטר כשהיה בן חודשיים ובראשית שנות ה-50 דניאל עלה לישראל עם אימו וגדל בקיבוץ מעוז חיים, השייך לתנועה הקיבוצית בעמק בית שאן.

בשנות ה-60 התגייס לצה"ל ושירת בנח"ל ובהמשך לחם בקרבות מלחמת ששת הימים בחזית המצרית ובמלחמת ההתשה. במסגרת שירותו במילואים פיקד על גדוד המילואים של גולני, והתקדם עד לדרגת סא"ל.

הקריירה העיתונאית של דניאל החלה בשנות ה-70, בקול ישראל. בשנות ה-80 כיהן שם כראש חטיבת החדשות ובהמשך החל לעבוד בגלי צה"ל. בראשית שנות ה-90 השתלב בתוכנית "תיק תקשורת" בטלוויזיה החינוכית ובשנת 1993 מונה לכתב לענייני צבא וביטחון של חברת החדשות קשת 12. מאז הפך לאחת הדמויות המזוהות ביותר עם החברה, כאשר כמעט בכל ערב הופיע בטלוויזיה בשעות הפריים טיים.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ספד לו: "רוני דניאל, האיש ששילב עיתונות עם פטריוטיות וציונות, הלך היום לעולמו. רוני לא היה רק פרשן צבאי. הוא היה קולה של תקופה אחרת, של ארץ ישראל הטובה, של אהבת המדינה ושמירה על ביטחונה, של הקיבוץ והעיר גם יחד. ביקר כשצריך, נתן מילה טובה כשהגיע. הוא יחסר לכולנו על המרקע, ובלבבות. תנחומיי למשפחה וחיבוק גדול. יהי זכרו ברוך".

 

יהי זכרו ברוך.

 

לחדשות נוספות בידיעות הגליל-ידיעון עפולה לחצו כאן * ולפייסבוק לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות