fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושר תקציב עיריית בית שאן לשנת 2021

עקב משבר הקורונה וחוסר הודאות הכלכלית התקציב מתבסס על תקציב 2020 תוך שמירה על איזון תקציבי. דגש מיוחד יינתן לחזות העיר: תוקצבה תכנית לשדרוג מערך איכות הסביבה ב-5 מיליון ₪. פרט לתקציב השנתי אישרה מועצת העיר תברי"ם לפרויקטים בהיקף של 12 מיליון
ישיבת תקציב (צילום: דוברות העירייה)
ישיבת התקציב (צילום: דוברות העירייה)

מליאת מועצת העיר בית שאן אישרה השבוע (שלישי) את תקציב העירייה לשנת 2021 שיעמוד על 178.5 מיליון ₪. עקב משבר הקורונה וחוסר הודאות הכלכלית תקציב העירייה לשנת 2021 מתבסס על תקציב 2020, עם עליה קלה של 1.2 מיליון ₪.

גזבר העירייה ומ"מ מנכ"ל העירייה, עטאלה סבאג, ציין כי העובדה שתקציבי המדינה לשנת 2020 ו-2021 טרם אושרו מקשה על הכנת תכנון תקציבי לרשות ועקב ההנחה שמשבר הקורונה ימשיך ללוות את המדינה גם בשנת 2021 , גובש תקציב שישמור על איזון תקציבי ומניעת גרעון ככל שניתן בתקופה זו של אי וודאות. כזכור, עיריית בית שאן פועלת מזה כשנה ללא חשב מלווה בהמשך לבדיקה מקיפה של אנשי מקצוע במשרדי הממשלה על התנהלות העירייה ב-2019. ההחלטה התקבלה ע"י משרד הפנים לאור התנהלות העירייה והשיפור שחל בהתנהלותה התקציבית השוטפת.

דגש לנושא חזות העיר

ראש העיר ז'קי לוי ציין בישיבה כי ב-2021 יינתן מענה מקיף לכל תחומי השירותים המוניציפליים, כאשר ניתן דגש מיוחד לנושא חזות העיר, ועל כן הוא פעל יחד עם מ"מ ראש העיר חזי חרוב ומחזיק תיק איכות הסביבה להכנת ותקצוב תכנית לשדרוג מערך איכות הסביבה בסך 5 מיליון ₪.

ראש העיר ז'קי לוי אישר בנוסף לתקציב תברי"ם בהיקף של 12 מיליון ₪ לפיתוח העיר אותם גייס ממשרדי הממשלה השונים: 7.5 מיליון ₪ להשלמת תאורת לד והתייעלות אנרגטית בכל העיר, 3.5 מיליון ₪ להגדלת מקומות הישיבה בתיאטרון הרומי ל-5500 מושבים וכ-1.1 מיליון ₪ לשדרוג מערך איכות הסביבה הכוללים רכש של משאית מנוף חדשה, טרקטור, מכולות אשפה ושטיפה ועוד.

"נמשיך לגייס תקציבים משמעותיים ליצירת תשתיות איכותיות"

ראש העיר ז'קי לוי אישר בנוסף לתקציב תברי"ם (תקציב בלתי רגיל) בהיקף של 12 מיליון ₪ לפיתוח העיר אותם גייס ממשרדי הממשלה השונים: 7.5 מיליון ₪ להשלמת תאורת לד והתייעלות אנרגטית בכל העיר, 3.5 מיליון ₪ להגדלת מקומות הישיבה בתיאטרון הרומי ל-5500 מושבים וכ-1.1 מיליון ₪ לשדרוג מערך איכות הסביבה הכוללים רכש של משאית מנוף חדשה, טרקטור, מכולות אשפה ושטיפה ועוד.

 "על אף האתגרים שניצבים בדרכנו עם משבר הקורונה ואי הודאות הכלכלית בכל מדינת ישראל  המשפיעה באופן ישיר על חיי כולנו, אנו ממשיכים לפעול תחת עקרונות של שמירה על איזון תקציבי במגבלות הקיימות לצד פעולות לשיפור איכות חיי התושבים בתחום חזות העיר והמרחב הציבורי. בנוסף לתקציב השנתי נמשיך לגייס תקציבים משמעותיים ליצירת תשתיות איכותיות לתושבי העיר בכל התחומים: איכות סביבה, חינוך, תשתיות תחבורה, תיירות ותרבות הפנאי", אמר ראש העיר ז'קי לוי

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות