fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך להקטין את הלחץ ממכירות?

הדרך היחידה לגרום ללקוח להוציא את הארנק היא לגרום לו להבין שהוא לא יכול להפסיד את העסקה. המנטורית דפנה כהן נותנת עצות חשובות לאנשי מכירות
דפנה כהן (צילום: אייל הירש)
דפנה כהן (צילום: אייל הירש)
דפנה כהן (צילום: אייל הירש)
דפנה כהן (צילום: אייל הירש)

לחץ הוא מרכיב קבוע המלווה את חיינו. אצל בעלי עסקים או אנשי מכירות מופיע הלחץ בדרכים שונות: חלק מבעלי העסקים חושב שכדי ליצור אצל הלקוחות את ההרגשה שהם חייבים לקנות עכשיו, צריך לחכות לסוף תהליך המכירה ואז באגרסיביות עדינה, להלחיץ את הלקוח.

לעומת זאת מורגש הלחץ אצל אנשי מכירות ככל שסוף החודש הולך ומתקרב. אצל חלק אחר מקרב בעלי עסקים מופיע הלחץ כשהם נזכרים במנהל הבנק שלהם. הדרך היחידה לגרום ללקוחות לרצות להוציא את הארנק היא הדרך הטבעית ביותר, שבה הם מחליטים שהם לא יכולים להפסיד את העסקה.

הנה מה שדרוש לכם כדי להשיג יצירת תחושה אמיתית של דחיפות אצל הלקוח.

* זהו את הבעיה: אם אתם בתוך תהליך המכירה, הקפידו לשאול את השאלות הנכונות, שימו לב מתי לשאול, איך לשאול ולמה לשאול.

* זהו את מקבל ההחלטות: ביותר ממחצית מהמקרים בהם תהליך המכירה לא מתקדם, מתגלה כי מקבל ההחלטה כלל אינו מעורב.

* תנו ללקוח סיבה לסגור איתכם עכשיו: אם אין לכם שום דבר להציע שמצריך את הלקוח לקבל החלטה עכשיו, למה שהוא ימהר?

* שאלו את הלקוח: "יש לי עוד משהו קטן וחשוב להציע לך. במידה שזה ייראה לך, האם נוכל לסגור עסקה עכשיו?". אם הלקוח משיב בחיוב, שתפו אותו בתמריץ שחשבתם לתת.

דפנה כהן

בעלת saleway, מנטורית מכירות וחברת פורום מנהיגות העתיד, dafna@saleway.co.il

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות