fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אייל גולן: "שאתה נמצא בפיסגה אתה לא מסתכל ימינה ושמאלה"

הזמר הלאומי אייל גולן שובר היום שתיקה אחרי פרשת משחקי חברה ומתנצל בפני תושבי מדינת ישראל. גולן מתאר מדוע חידש את הקשר עם אביו שנטש אותו בגיל צעיר: "אני כמו כולם רציתי אבא. תפסיקו לשפוך את דמי...מעולם לא התנהגתי לא יפה לאישה. בימים האחרונים אני מרגיש תלוי בכיכר העיר"
אייל גולן
אייל גולן (צילום: שרון רביבו)

הזמר הלאומי אייל גולן שלא מפסיק למשוך אש בעקבות פרשת משחקי חברה וההשלכות המוסריות בקרב יחסו לנשים, מדבר היום (שלישי) לראשונה. גולן, הביע בכתב את אשר על ליבו וכתב כי אינו יכול לכנס מסיבת עיתונאים מכיוון שפרקליטות מחוז תל-אביב  עדין לא סיימה את עבודתה.

אייל גולן
סיטואציה קשה. אייל גולן (צילום: שרון רביבו)

"בשלושה החודשים האחרונים אני עובר ימים קשים מאוד. אני מודע לכך שהציבור בישראל כועס ומבולבל לחלוטין ממה שקרה וצר לי על כך. הימים הם ימים קשים עבור ילדי, אימי ואני עצמי. נקלעתי לסיטואציה מאוד מאוד קשה ולא נעימה. מצד אחד מתלוננות, שהעידו נגדי במשטרה ולאחר מכן, הובהר כי העידו עדות שקר. לצערי הרב, בשל העדויות, שהודלפו לציבור נוצר מצב אבסורדי ומבלבל כאילו אני עשיתי מעשים שלא יעשו. ברצוני להבהיר, כי מעולם לא עשיתי מעשה שלא יכבד אישה או גבר במדינת ישראל. לצערי, מי שקרא את העדויות קרא אכן עדויות, אך לאחר מכן אותם אנשים שהעידו נקראו לעדות נוספת באזהרה לדבר שקר".

גולן מתאר מקרה אחד בו אכן היה מעורב: "היתה סיטואציה מביכה עליה העדתי במשטרה, במסגרתה הגיע אבי לביתי יחד עם שתי נשים, ללא ידיעתי והסכמתי. בין שתי הנשים היתה בחורה, שהעידה שהיתה בת 21 ואחרי מספר דקות חשדתי, שמדובר בבחורה צעירה יותר. שאלתי אותה ביוזמתי בת כמה היא והיא הודתה בפני כי היא בת 17.5, באותו רגע עזבתי מיד את הדירה, על מנת שלא לפגוע בכבודה", הסביר. 

לפני שבוע כשהתגלה כי גולן יופיע בפסטיבל העצמה נשית באילת היו שקראו וביטלו את השתתפותן באירוע. גולן מבהיר: "לצערי הרב, במהלך השנים היו מסביבי מספר אנשים, אשר נדהמתי לגלות שהשתמשו בשמי לשווא לדברים שלכאורה נראים פסולים מיסודם, וזה נוגד את האני מאמין שלי. כל חיי כיבדתי נשים וגברים בכל דרך. לצערי הרב, אני מבין היום, שכמה אנשים שהיו מסביבי לא הלכו בדרך שלי. כשאתה נמצא בפיסגה אתה לא מסתכל ימינה ושמאלה ואתה מתמקד בעשיה, באהבת הקהל ואולי לפעמים מסתנור, אבל נוצר מצב שאנשי האמון שלך עושים דברים שלא יעשו ואני מצר על כך מליבי. כמובן שאת האנשים הללו פיטרתי באופן מיידי מחברת ליאם הפקות".

גולן  התייחס למצב שבו נתונים ילדיו ובני משפחתו. לדבריו הפרשה מסעירה מאד גם את אימו: "עצוב לי לראות את ילדי ואת אימי היקרה עוברים תקופה כל כך קשה, שמשפיעה על החיים של כולנו. בתקופה הקרובה אתמקד במוסיקה שלי ואני מקווה שהציבור הישראלי יבין שאולי היתה טעות בשיקול דעתי בבחירת האנשים הקרובים אלי ,בכמיהה שלי ליחסים טובים עם אבא שלי שנטש אותי בגיל צעיר, אבל לא יותר מכך. מסתבר שכל אדם גם אם קוראים לו אייל גולן והוא זמר בישראל רצה ורוצה גם את אבא".

אני מרגיש בתקופה האחרונה שדמי נישפך ואני נמצא תלוי בכיכר העיר על חבל גדול וכל אדם שעובר זורק עלי לבנה ואיני יכול להגיב על כך. אני רוצה להתנצל בפני אימי, ילדי, קהל המעריצים שלי ותושבי מדינת ישראל על התקופה האחרונה ששמי לא יורד מהכותרות בנושאים לא נעימים ולא כפי שהיה מקובל בנושאים של המוסיקה והשירים שלי, כואב לי על כך מאוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות