fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתכוננים לקיץ? קודם מסירים שיער בלייזר

מכשיר הלייזר המהפכני שפועל בטמפרטורה של 11 מעלות למניעת כוויות וכאבים נמצא עכשיו בקליניקה המדהימה של מעיין קידר ביישוב קדימה. בנוסף לאווירה החמימה והביתית תוכלו להסיר קעקועים ישנים ולקבל טיפול ייחודי בשיטת "קרבון". במיוחד לחודש אפריל - 10 אחוז הנחה על כל הטיפולים.
זה הזמן להסיר שיער ולהתכונן לקיץ | צילום: pexels-anna-shvets

אפשר סוף סוף להגיד מזל טוב?! הקורונה מאחורינו והקיץ לפנינו.

משהו טוב קורה בתחום הרפואה האסתטית. נשים רבות וכן כן, תופתעו לשמוע אך גם המון גברים, החליטו לפנות מביתם את סכיני הגילוח ובמקומם תופסות טכנולוגיות פורצות דרך המיושמות במכשור חדש ומתקדם המניב תוצאות גבוהות.

מכשור המעניק את היכולת לבצע טיפולים אמינים, יעילים והכל בשירות אדיב ואיכותי רק אצל מעיין קידר, בעלת העסק "House of beauty" ביישוב קדימה.

איזה מכשור תמצאו בקליניקה שלה?

למבינות ומביני עניין, מכשיר הלייזר "Eos-ICE Premium" מיועד להסרת שיער. והוא מהיחידים בשוק, המותאם לילדים החל מגיל 8. אינו עובד באמצעות חום, אלא בדיוק להיפך, על טמפרטורה של מינוס 11 מעלות. כך שאינו גורם לכוויות.

מכשיר נוסף +Beam מיועד להסרת שיער וקעקועים, הסרת איפור קבוע וטיפולי קרבון. שהם טיפולי יופי מתקדמים, לשמירה על עור פנים בריא וחלק.

המטופלת רעות אטדגי בטיפול "קרבון" פחם שחור | צילום: באדיבות המצולמת

איך טיפולי קרבון עובדים?

מורחים משחה מיוחדת על מכשיר הלייזר, המורכבת מפחם שחור. ועוברים בעדינות, על עור הפנים. ובאמצעות הטיפול, מסירים את התאים המתים. ואף כתמי פיגמנטציה וקמטוטים.

כדי להשיג תוצאה מיטבית, מסבירה מעיין קידר, יש צורך בסדרה של שישה טיפולים, אחד בכל חודש. והתוצאות? מדהימות!

הדגמה:

כניסה נפרדת, אווירה ביתית ומקלחת חמה בסוף הטיפול

הקליניקה של מעיין קידר, ממוקמת בקומה התחתונה של ביתה החדש ביישוב קדימה.

יש לה כניסה נפרדת כדי שהלקוחות ייהנו מפרטיות ונוחות מירביות. הקליניקה עצמה, מרווחת למדי. עם מיטת טיפולים חדשנית וציוד לייזר שהוא ממש המילה האחרונה בתחום.

מעיין מספרת לנו: "החלום שלי מאז ומתמיד היה לפתוח רשת של מכוני יופי, אני יודעת שעוד אגיע לשם. כרגע אני מתמקדת בקליניקה בביתי, הלקוחות שלי מרוצות, אני מרוצה. האווירה חמימה ומזמינה. אני תמיד עושה את מירב המאמצים כי להתאים את עצמי לסדר היום של הלקוחה"

מעיין קידר | צילום: באדיבות מעיין קידר
מעיין קידר | צילום: באדיבות מעיין קידר

היא מוסיפה, "במיוחד בעקבות הקורונה והמצב, אני מזמינה את כולן להגיע ולקבל 10 אחוז הנחה לכל סוגי הטיפולים בחודש אפריל. בא לי לפנק אתכם"

אנחנו ממליצים לכם להתקשר אליה לפרטים נוספים: 050-3323307

לפייסבוק לחץ כאן!

לאינסטגרם לחץ כאן!

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות