fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסעדת הונו- קסם המזרח הרחוק

ברוכים הבאים לחוויה קולינרית ייחודית היישר מהמזרח הרחוק, עם טוויסט של חדשנות ויצירתיות. הונו- המסעדה ששינתה את חוקי המשחק ומבטיחה שהכשרות לא באה על חשבון הטעם ואף להפך.  
מסעדת הונו | צילום: צילום: יח״צ לימור כרסנטי

הונו – (להבה ביפנית) היא מסעדת קונספט אסייתית כשרה המבטיחה חוויה קולינרית ייחודית המתבססת על תפריט סושי מובחר יוקרתי וחדשני. בתפריט קיימים גם מגוון סוגי מנות ווק, סלטים, מנות ראשונות ומרקים ועוד תוספות שכולן על טהרת המזרח הרחוק, ואשר נבחרו בקפידה ובהתאמה לחך הישראלי.

כל מנה יוצאת במירב הטריות מהמוצרים המובחרים ביותר במשק.

מסעדת הונו שוכנת בגבעת שמואל, סמוך לאוניברסיטת בר אילן ומספקת שירות לכל האזור הסובב, גבעת שמואל, קריית אונו, פתח תקווה, גני תקווה, יהוד ואור יהודה.

אך שמה של הונו הולך לפניה בקרב חובבי קולינריה ולדברי הבעלים אף מגיעים מערים רחוקות יותר כדי לאסוף בטייקאווי.

"לקוחות רבים מהאלפיון העליון הם לקוחות קבועים של המקום שמזמינים לאירועים פרטיים וגם לכנסים עסקיים" לדברי רונן מרדכי- הבעלים והמסעדן הותיק, אשר ניהל מטבחים בקונספטים שונים ברחבי הארץ עד שהחליט להביא לפני כשנה וחצי את קסם המטבח האסייתי בגרסה כשרה עם בשורה קולינרית חדשנית שכה חסרה במחוזות המרכז. ובימים אלה אף עומד להיפתח סניף חדש בחולון.

מסעדת הונו | צילום: צילום: יח״צ לימור כרסנטי

המסעדה מוכרת ומוערכת מאוד בקרב קהילות דתיות וחרדיות, ביניהם כוכבי הרשת שוקי סלומון וענהאל שמואלי ועוד ובימים אלה גם הקהל החילוני מגלה ונשבה בקסמה.

מסעדת הונו sushi & wok

לפייסבוק  לחצו כאן!

לאינסטגרם לחצו כאן!

לאתר לחצו כאן!

טל' *2919

מסעדת הונו | צילום: צילום: יח״צ לימור כרסנטי

 

מסעדת הונו | צילום: צילום: יח״צ לימור כרסנטי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות