fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זן נדיר

במושב אלישמע הפסטורלי פועלת עמותת "למען חיות הבר"- המציעה מרפאה ומרכז שיקומי לחיות בר במצוקה. הכול בהתנדבות, אהבה ומסירות עד להשבתן לטבע
עמותת "למען חיות הבר" | צילום: יח"צ לימוד כרסנטי

עמותת "למען חיות הבר" מתופעלת ע"י צוות מתנדבים- בראשם מייסד העמותה אביהוא שרווד- ומפעילה מרפאה חינמית לטיפול ושיקום חיות בר, המושבות לטבע בתום הטיפול בהן.

מרפאת העמותה מטפלת מידי שנה בכ-10,000 בע"ח ובתוכם- בעלי כנף, קיפודים, דרבנים, תנים, שועלים וזוחלים שונים.

בנוסף העמותה פועלת רבות בהסברה וחינוך, לכיבוד ושמירה על הטבע ובעלי החיים, באמצעות סרטונים והסברים בדף הפייסבוק שלה ובאתר העמותה, שחרורי חיות לטבע בנוכחות הציבור ברחבי הארץ וכן הרצאות במוסדות חינוך שמעביר אביהוא.

עמותת "למען חיות הבר" | צילום: יח"צ לימוד כרסנטי

"שמנו לעצמנו למטרה להגביר את המודעות, להעמיק את הידע הציבורי בנושא שמירת הטבע ובעלי החיים כדי שנוכל כולנו לשמור על הטבע הישראלי וליהנות ממנו"

העמותה פועלת ללא מטרות רווח, בשיתוף פעולה עם רשות הטבע והגנים, בית החולים לחיות בר בספארי וכן הווטרינרים הרשותיים. פעמים רבות בזכות עירנות ואכפתיות של אנשים פרטיים מוזעק הצוות לשטח לפעולת חילוץ והצלה, בכל רחבי הארץ.

"המקום הזה הוא בעצם המרכז השיקומי היחיד בארץ עבור כל סוגי חיות הבר הזקוקות לסיוע והן מקבלות טיפול רפואי מקצועי ומסור עד להבראתן והשבתן לטבע.

אנו עושים ונעשה כל שביכולתנו כדי להציל ולשקם כל חיית בר שזקוקה לעזרתנו ונוכל להמשיך ולעשות זאת רק בזכות התמיכה של הציבור בתרומה, בהתנדבות או בהפצת המסר"

עמותת "למען חיות הבר- אביהוא שרווד"

הורדים 64, אלישמע

מעבר לפייסבוק – לחצו כאן!

למעבר לאתר – לחצו כאן!

לתרומות – לחצו כאן!

נייד/ ווטאסאפ המרפאה: 054-5203071

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות