fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אני אוהב אותך פשוט. ספר רביעי לאיציק חדד

זה התחיל בלימודי התראפיה באמנות במדרשה בבית ברל. שם התבקשו הסטודנטים, ביניהם חדד, לעבד את מחסום הבעת הרגשות בצורה אמנותית.
ספר רביעי. איציק חדד | צילום: ורדינה מיכאל

כ-100 חברים ואנשי ספרות הגיעו ביום חמישי האחרון לחגוג עם הסופר איציק חדד, את השקת ספרו הרביעי "אוהב אותך פשוט". זהו ספרו הרביעי של איציק חדד, הקודמים לו "תחנה אחרונה בנתניה", "יום אחד נעוף" ו"נערי הפח".

הארוע ה בספריה העירונית בנתניה. חדד סיפר חדד על שלבי הכתיבה. זה התחיל בלימודי התראפיה באמנות במדרשה בבית ברל. שם התבקשו הסטודנטים, ביניהם חדד, לעבד את מחסום הבעת הרגשות בצורה אמנותית.

בעקבות טיפול פסיכולוגי

איציק חדד: "כתבתי סיפור קצר על בחור המתקשה לומר לחברתו 'אני אוהב אותך' ובעקבות כך הולך לטיפול פסיכולוגי. הוא מרגיש שזה מחבל לו ביחסים. הוא מאוד רוצה ומשתדל והכל מתחרבש". חדד הבין  שיש פה  סיפור טוב. "כעבור 17 שנים בעזרת סדנה אצל דודו בוסי פיתחתי את הסיפור הקצר לספר. בו נתתי עומק לתהליך, הרחבתי ויצרתי דמויות נוספות. שלוש שנים לאחר הסדנה כתב היד הבשיל לספר. הוצאתי את הספר כשהעורך שלו הוא דודו בוסי.

"לספר חשיבות גדולה מאחר וזה נושא שבאמת עבדתי עליו בטיפול פסיכולוגי פרטי שלי. הייתי בטיפול שלוש שנים עם פסיכולוגית וזה היה אחד הנושאים המרכזיים שעבדנו עליו."

את הערב הנחה העורך הספרותי ומייסד ועורך כתב העת "הפנקס" יותם שווימר, נשאו דברים וברכו הסופרת והעיתונאית עדי ארצי והמשוררת אורית קלופשטוק. באו לפרגן: צביקה נעים עורך וכתב בידיעות אחרונות, אורי קידר כתב ידיעות אחרונות, בעז אורגד לשעבר הבעלים של רדיו 90FM ועורך ועיתונאי בידיעות אחרונות עם אשתו סמדר, סופרת הילדים זהר אביב ועוד.

איציק חדד עובד כמטפל באומנות במספר בתי ספר בנתניה מטעם משרד החינוך. צורף במקצועו ובבעלותו בית ספר לצורפות באזור התעשייה פולג בנתניה.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות