fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכז לוגיסטי חדש נבנה באבן יהודה

המועצה המקומית אבן יהודה מקדמת תכנית מתאר כוללנית אשר עתידה להפוך את אזור התעשייה למרכז עסקים מוביל בלב השרון.
טכנו פארק אבן יהודה | הדמיה evolve media

בימים אלו החלה הקמתו של מרכז לוגיסטי גדול  באבן יהודה. טכנו פארק אבן יהודה נבנה ביוזמת קבוצות סופרין  (היזום) וקבוצת ווייס (הניהול) בעלות של  כ 230 מיליון שקלים. הוא יכלול עסקים מתחום התעשייה הקלה והלוגיסטיקה.

הטכנו פארק, ממוקם באזור התעשייה המתפתח של אבן יהודה. הוא תוכנן על ידי משרד בר לוי אדריכלים כמבנה עכשווי וחדשני. בשטח של  18,000 מ"ר על מגרש של 18 דונם. על פי התכנון, שטחי המסחר יהוו כ- 6,000 מ״ר מהשטח הכולל. שליש משטח הבניה.

הקבוצות סופרין וויס הצליחו לארגן תוך תקופת זמן קצרה קבוצת רכישה. במסגרתה הציעו שטחי תעשייה ומסחר למכירה.  אומדן עלות רכישת שטחים החל מ-  8,500 שקלים למ"ר שהוא מחיר נמוך ממחירי השוק באזור.

מרכז לוגיסטי  הוא פרוייקט עוגן באזור התעשיה

הפרויקט הוא פרויקט העוגן באזור התעשייה המתפתח של אבן יהודה. המתפרס על 165 דונם.

לחדשות נתניה נודע כי כבר היום מקדמת המועצה המקומית תכנית מתאר כוללנית אשר עתידה להפוך את אזור התעשייה למרכז עסקים מוביל בלב השרון. בו ישולבו שימושים של מסחר ובילוי שונים. בלב מרכז העסקים, כאמור, יוקם המרכז הלוגיסטי. האכלוס הצפוי  הוא לעוד כשנתיים.

אזור התעשייה והעסקים של אבן יהודה החל להתפתח מאוד בשנה האחרונה על רקע הגידול וההתרחבות של היישוב במאות יחידות דיור בשנים הקרובות. ובשל היותו ממוקם בלב אזור השרון. אזור התעשייה במזרח היישוב ממוקם על כביש 4 ובסמוך לכביש 57 המחבר את מחלף ניצני עוז בכביש 6 עם העיר נתניה ומקצר את הנסיעה מהיישובים והמושבים באזור כמו אבן יהודה וכפר יונה לעבר המרכז. גם תחנת הרכבת בבית יהושוע נמצאת בקרבת מקום.

ראש מועצת אבן יהודה אבי הררי: אני רואה בפיתוח אזור התעשיה עוגן לחיזוק הכלכלי של הישוב . במשך 30 שנה האזור לא פותח ועם כניסתי לתפקיד זה היה בסדר עדיפות גבוה".

צחי סופרין, מבעלי קבוצת סופרין: ״שטחי לוגיסטיקה ואחסנה הפכו בשנתיים האחרונות למוצר הכי חם בתחום הנדל"ן המניב. מציגים עלייה מתמדת במחירי המגרשים באזורים שונים בארץ. דבר שעתיד להתבטא בשנים הקרובות גם במחירי שכירויות. הגידול בביקושים ללוגיסטיקה צמח עוד יותר בתקופת הקורונה. אשר בגינה צמח השימוש והפופולאריות של מסחר ברשת. ועמו גם השילוח והביקוש למרכזים לוגיסטיים נוספים של רשתות גדולות ובינוניות בקרבת מרכזי אוכלוסייה

לחדשות נתניה מוסיף סופרין: "אני צופה שהתחום ימשיך לצמוח בשנים הקרובות בעיקר במקומות כמו אזור השרון ואבן יהודה. בסמוך למרכזי אוכלוסייה במעגל השני והשלישי. אנו מנגישים למשתמשי הקצה ולמשקיעים את האפשרות להיות בעלים של נכסים מסחריים שונים. פרויקט טכנו פארק אבן יהודה יהווה עם הקמתו מרכז שישמש מצד אחד יבואנים ויצרנים שונים ומצד שני ייתן פתרון מסחרי לעסקים אשר זקוקים לשטחים גדולים ותקרות גבוהות".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות