fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצליחו במאבק: הסכם משה"ב יכובד. הבניה לפי התב"ע משנת 2010

ביום שישי בשבוע שעבר תושבי קרית השרון הפגינו מתחת לביתה של ראש העיריה בדרישה לכבד את הסכם הגישור
הפגנה מתחת לביתה של ראש העיריה בדרישה לכבד את הסכם משה"ב

עיריית נתניה לא תפר הסכם גישור חתום עם תושבי קריית השרון. כך דורשים תושבי קריית השרון. וזאת לאחר שנודע להם כי משה"ב מבקשת להגדיל את כמות יחידות הדיור במתחם שפיגלמן.

ביום שישי בשבוע שעבר הם הפגינו מתחת לביתה של ראש העיריה.

עיריית נתניה בתגובה: "עיריית נתניה תכבד ותקיים את הסכם הגישור משנת 2007 ולא תסטה ממנו".

הסכם משה"ב: לא יהיה שינוי במתחם שפיגלמן

בשנת 2007 נחתם הסכם גישור בין עיריית נתניה לבין חברת משה"ב עם תושבי קריית השרון. בהסכם נקבע  כי לא יהיה שינוי במתחם של שפיגלמן 27 . לא בגובה הבניה ו/או מס' יחידות דיור בעתיד. כמו כן לא תותר תוספת יחידות דיור ו/או קומות.

חתימה על הסכם הפשרה

על אף הסכם הגישור משנת 2007 והתנגדות מפורטת ומנומקת שהוגשה על ידי מעל 100 תושבי קריית השרון ניסתה השבוע משה"ב להפר את הסכם הגישור. משה"ב ביקשה מהעיריה להכפיל את מספר הדירות וגם תוספת קומות בפינת הרחובות שפיגלמן-קלויזנר. כל זאת  בניגוד גמור ובהפרה בוטה של הסכם הגישור שנחתם בשנת 2007 בין עיריית נתניה לבין חברת משה"ב לבין מאות תושבי קריית השרון.

בניה נוספת תגרום לצפיפות ועומס תחבורתי

תושב השכונה ופעיל בנושא ליאור יוסף בדש: "אישור הבקשה של משה"ב להכפלת מספר יחידות הדיור ותוספת קומות  יגרום לצפיפות ועומס תחבורתי. יוצר מחנק בשעות העומס בפרט סמוך לכיכר האוניברסיטה וחורשת הסרג'נטים. יהיה בלתי נסבל לנוע בשכונה: גנים, בתי ספר, הלוך-חזור מהעבודה ועוד. זאת ללא קשר לחובת הצדדים – עיריית נתניה וחברת משה"ב לעמוד ולכבד הסכמים. בפרט כשנחתמו עם מאות תושבי קריית השרון. אנו בקריית השרון סומכים על חברי ועדת המשנה ומועצת העיר ומהנדס העיר, שלא ישתפו פעולה עם המחטף של משה"ב.  שלא יתנו יד להפרת ההסכם על ידי משה"ב. אנו דורשים לכבד את הסכם הגישור שנחתם לאחר תהליך של חמישה חודשי גישור . שנעשה בהובלת ובחסות עיריית נתניה, חברי ועדת המשנה ומועצת העיר"

סכנה להולכי רגל וילדים

"כבר במצב הנוכחי היציאה והכניסה של כמות מכוניות משלושת הבניינים דרך מעבר אחד מהווה סכנה להולכי הרגל. דבר שמעמיס לא פעם את הכיכר שבקרבתנו ומקשה על היציאה מהמתחם. הקמת שני מגדלים נוספים תעמיס משמעותית את הכיכר ותסכן עוד יותר את הולכי הרגל דבר שיביא לפגיעה משמעותית באיכות חיינו" אומר אילן רובין תושב השכונה.

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "עיריית נתניה תכבד ותקיים את הסכם הגישור משנת 2007 ולא תסטה ממנו, מה שאומר שהבנייה תיעשה בהתאם לתב"ע שאושרה בשנת 2010".

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות נתניההאפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון

כל הכתבות ב"חדשות נתניה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות