fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידה נאנסה בדרך חזרה מבית הספר

תושב שטחים בן 19 כחשוד בתקיפה מינית ואונס של תלמידה בת 16 באזור השרון. הארוע קרה במגרש ריק סמוך למושב בורגתא בעת חזרתה של הנערה מבית הספר. 
תלמידים | אילוסטרציה (PantherMedia)
תלמידים | אילוסטרציה (PantherMedia)

מקרה מזעזע של אונס תלמידה באור היום ארע השבוע בסמוך למושב בורגתא. בעמק חפר הרוחות סערות. דורשים הגברת הסיורים והאכיפה של מסתננים בקו התפר.

משטרת ישראל עצרה ביום רביעי תושב שטחים בן 19 כחשוד בתקיפה מינית ואונס של תלמידה בת 16 באזור השרון. הארוע קרה במגרש ריק סמוך למושב בורגתא בעת חזרתה של הנערה מבית הספר.  החשוד הובא הבוקר (חמישי) לביהמ"ש השלום בראשל"צ שהאריך את מעצרו של החשוד עד ליום שלישי (20/0.

בעקבות אונס תלמידה – בעמק חפר הרוחות סוערות

שי חג'ג' יו"ר מרכז השלטון האזורי וד"ר גלית שאול ראשת המועצה האזורית עמק חפר בתגובה לאונס המזעזע של תלמידה: "הכתובת היתה על הגדר. לצערנו הרב מה שהזהרנו מפניו – קורה. חזרנו והזהרנו מפני הפרצות בגדר המערכת. דרשנו להגביר את האכיפה באזורי קו התפר ולמנוע מעבר של שוהים בלתי חוקיים מהשטחים לתחומי ישראל. הזהרנו שוב ושוב שלא מדובר רק במעבר פלסטינים לעבודה בישראל. אלא גם בעבריינים. התרענו שהביטחון של התושבים המתגוררים באזורי קו התפר מופקר. והפגנו על כך בכל הארץ. ועכשיו, אחרי הפריצות לבתים אירע מעשה אונס אכזרי של תלמידה שחזרה הביתה מבית הספר. שרק בדרך נס לא הסתיים באובדן חיי אדם".

לחדשות נתניה אמרה ראשת המועצה ד"ר גלית שאול: "אנו דורשים מכוחות הביטחון לנקוט מיד צעדים להשבת הביטחון במרחב הכפרי ובאזורי קו התפר. אנחנו דורשים סגירה מידית של הפרצות בגדר והגברת הסיורים. דורשים אכיפה  במקומות האלה ואיסור תנועה באופן בלתי מתפשר"

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות