fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קשישה נתקעה בחו"ל בגלל קורונה בלי תרופות ובלי ביטוח נסיעות

לאחר שחברת הביטוח לא הסכימה להאריך  את ביטוח הנסיעות לקשישה שנתקעה בחו"ל התגייסו בדיור המוגן לב גנים בו היא מתגוררת לרכוש לה את התרופות ולשלוח אותם אליה
דיור מוגן לב גנים נתניה

לאחר שחברת הביטוח לא הסכימה להאריך  את ביטוח הנסיעות לקשישה שנתקעה בחו"ל התגייסו בדיור המוגן לב גנים בו היא מתגוררת לרכוש לה את התרופות ולשלוח אותם אליה לחו"ל וגם להסדיר את הבעיה עם חברת הביטוח.

ליז אבוטובול, 80 שגרה בדיור מוגן "לב גנים". אבוטובול טסה בפברואר לבקר את ילדיה ונכדיה בארה"ב. היא היתה אמורה לחזור ארצה לפני פסח אך לאור החשש לעלות על מטוס מפאת גילה והיותה בקבוצת סיכון היא בחרה להישאר בארה"ב בכדי לקנות זמן ולהבין מה בטוח יותר עבור בריאותה.

אבוטובול פנתה לחברת הביטוח בה עשתה את ביטוח הנסיעה בבקשה להאריך את תקופת הביטוח אותה רכשה כשטסה לחופשה – אך בחברת הביטוח סירבו להענות לבקשתה. לא עזרו  תחנונים ופניות וכך נותרה אבוטבול ללא ביטוח וללא תרופות.  יש לציין כי רכישת תרופות מרשם בארה"ב  מחייבות ביקור רופא ובהיעדר ביטוח לא יכלה היתה לתאם ביקור רופא אלא בעלות יקרה מאוד וכך גם לגבי רכישת התרופות.

"כאשר פנתה אלינו לסייע בידה לקבל את התרופות רכשנו עבורה את התרופות  ושלחנו לה אותם למקום שהותה בארה"ב. אבל סוף טוב לבעיה גם עם חברת הביטוח. לאחר שאנחנו פנינו לחברה היא האריכה לה את הביטוח והסבירה שהיתה אי הבנה". אומר יוסי קפלן מנכ"ל לב גנים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות