fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על אף הסגרים. בשנת 2020 נפגעו בנתניה 22 ילדים בעת שנסעו ברכב

בעשור האחרון בנתניה נפגעו 259 ילדים בתאונות דרכים בעת שנסעו ברכב, מתוכם שלושה ילדים נפצעו באורח קשה. כך עולה מנתוני עמותת אור ירוק
ילדים נפגעו בעת שנסעו ברכב באדיבות אור ירוק

עליה במספר הילדים הנפגעים בשנת 2020 בהשוואה לשנה שקדמה לה היא שנת הקורונה.

בנתניה נפגעו 259 ילדים בעשור האחרון בתאונות דרכים בעת שנסעו ברכב, מתוכם שלושה ילדים נפצעו באורח קשה.

לחדשות נתניה  נמסר כי בשנת 2020 נפגעו בנתניה 22 ילדים ברכב. זו עליה במספר הילדים שנפגעו בכל שנת 2019 . אשר במהלכה נפגעו 18 ילדים וזאת על אף הסגרים בשנת 2020.

עמותת אור ירוק: הורים רבים לא מקפידים על חגירתם כראוי ועל נהיגה בטוחה מספיק

מנתוני עמותת אור ירוק  המבוססים על נתוני הלמ"ס עולה כי בעשור האחרון נפגעו בתאונות דרכים מעל 20 אלף ילדים בעת שנסעו ברכב. מעל אלפיים נפגעים מדי שנה בממוצע. כמחצית מהם נפגעו בתאונות בתחום העירוני.

עוד עולה מן הנתונים, כי בשנת 2020  נהרגו בתאונות דרכים בכבישי ישראל ארבעה ילדים כשנסעו ברכב ונפצעו באורח קשה 45 ילדים.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "הילדים שלנו הם הדבר היקר לנו מכל. למרות זאת הורים רבים לא מקפידים על חגירתם כראוי ועל נהיגה בטוחה מספיק. הרבה ילדים קטנים שנפגעים בתאונות במהלך נסיעה ברכב לא חגורים או לא ישובים במושבי בטיחות מתאימים לגילם.  דבר שמסכן אותם בצורה חמורה ועשוי להגביר את הפגיעות שלהם באופן משמעותי".

עוד מוסיף קיטה: חסרות למעלה מ-200 ניידות משטרה בכבישי הארץ. לו ההורים היו רואים ניידות רבות יותר בכבישים הם לא היו נוהגים בצורה שמסכנת את ילדיהם. המשטרה חייבת להגביר את האכיפה והנראות המשטרתית בכבישים. וזאת על מנת להרתיע את הנהגים מלהסיע ילדים לא חגורים. אפילו בנסיעות קצרות או ליד הבית. אנחנו צריכים יותר שוטרים ויותר ניידות בכבישים. אלה יצמצמו את עבירות התנועה ויצילו חיים".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות