fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיסקת נדל"ן גדולה בנתניה. מנשה זוארץ קנה את סניף בנק לאומי

התכנית היא לבנות במקום מגדל  בן 30 קומות. האדריכל גבי טטרו מכין את התכניות.
מנשה זוארץ. צילום זוארץ

יז"ם הנדל"ן מנשה זוארץ קנה את בניין סניף שדרות בנימין של בנק לאומי הרצל צומת שדרות בנימין ושדרות ויצמן.

מנהטן כבר כאן. התכנית היא לבנות במקום מגדל  בן 30 קומות. האדריכל גבי טטרו מכין את התכניות.

זוארץ  שילם 28 מליון שקלים. המבנה בהרצל ויצמן הוא בן שתי קומות. שימש את בנק לאומי כסניף 952 עשרות שנים.

מכירת הסניף בוצעה במכרז וזוארץ שניגש למכרז בעצמיו ולא באמצעות החברה להתחדשות עירונית שלו הגיש את ההצעה הגבוה.

מנשה זוארץ לחדשות נתניה: "זה ידוע שאני אוהב את מרכז העיר ורוצה לראות בהתחדשותה. המגדל יוקם בעירוב שימושים כלומר יהיו בו קומות מסחר, משרדים ומגורים. יהיו דירות בנות 3-4-5 חדרים. מדובר במיקום מצויין במרכז העיר במפגש שני רחובות מסחריים עיקריים בעיר".

בנק לאומי מחסל לאט ובביטחון את הסניפים במרכז העיר. אחרי שסניף הרצל  – 950 נסגר עכשו גם סניף 952 נסגר. הפעילות של שני הסניפים הללו עברה לסניף המרכזי ברחוב שטמפר. עיקר הפעילות נעשית באופן דיגיטלי.

מנשה זוארץ אכן אוהב את מרכז העיר. אחד הפרוייקטים שלו הוא "השוק החדש"

כל הדירות בפרויקט "השוק החדש" של החברה להתחדשות נתניה כבר נמכרו. מדובר בפרויקט משולב של מגורים ומסחר ברחוב יהלום פינת רחוב שוהם. במקום בו עמד בניין ששימש בעבר כמלטשת יהלומים של חברת כהן. ועמד במשך שנים שומם ומוזנח.

מדובר בשטח בניה של 5,000 מ"ר ובו 150 מקומות חניה. שדרת בתי קפה ומסעדות, חנויות בוטיק, מרכז אמנויות ומשרדים. וגם שוק איכרים. מתחם הצפוי להפוך למוקד בילויים וקניות.

את הפרויקט מקימה החברה היזמית "החברה להתחדשות נתניה". בהיקף של 100 מיליון שקלים. הפרויקט יכלול 79 דירות בשטח של 45~90 מ"ר. המתאימות למגורים של סטודנטים וזוגות צעירים והוא פרי תכנונו של האדריכל חיימי שניידר מנתניה.

מנשה זוארץ: "אני גדלתי באזור הזה. חוץ מאשר לראות את היבט הכלכלי של החברה אני רואה ערך מוסף בפיתוח האזור כולו. כאשר החלום והחזון שלנו הוא שבעוד שלוש שנים יהפוך השוק ומרכז העיר לאזור מועדף.  על תיירים וצעירים שיגיעו לבקר ולגור בו מכל קצוות הארץ."

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות