fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מינוי חדש בכללית: פטריסיה צימרמן – אחות ראשית וראש אגף סיעוד בתי חולים

צימרמן מנהלת הסיעוד של מחוז שרון שומרון - של כללית, מונתה לתפקיד האחות הראשית של כללית וראש אגף סיעוד בחטיבת בתי החולים.
פטריסיה צימרמן. אחות ראשית של הכללית | צילום: דוברות הכללית

פטריסיה צימרמן, מנהלת הסיעוד של מחוז שרון שומרון – של כללית, מונתה לתפקיד האחות הראשית של כללית וראש אגף סיעוד בחטיבת בתי החולים.

פטריסיה, תושבת נתניה החלה את דרכה בכללית בשנת  1990. היא מומחית בניהול ומדיניות בסיעוד. בעלת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני במנהל מערכות בריאות. בשנים האחרונות היא ניהלה את הסיעוד במחוז שרון שומרון של כללית והובילה תהליכים יוצאי דופן, כולל ניהול מבצע החיסונים נגד קורונה בתקופה האחרונה.

פטריסיה צימרמן: "אני נרגשת מהמינוי שלי לתפקיד אחות ראשית וראש אגף סיעוד בבתי חולים. הקריירה שלי בכללית החלה לפני כ-30 שנה ובמהלכה ביצעתי מגוון רחב של תפקידים, בבית החולים, בקהילה, בבית הספר לסיעוד ובהנהלה הראשית. בשנים האחרונות הייתי מנהלת הסיעוד של מחוז שרון שומרון. אני מרגישה אחריות עצומה להוביל יחד עם כל אחת ואחד מכם את הסיעוד בכללית. אני יודעת כי עם סקטור האחיות והאחים גם השמיים הם לא הגבול."

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות