fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוזמנים לשחק טניס בעיר ימים – בחינם. הושג הסדר עם מכבי נתניה. כל הפרטים

חלק ממאבק ארוך אותו ניהל סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני. מזה שנים פועל בנימיני על מנת שבקומפלקס מגרשי הטניס ב"עיר ימים", יוקצו זמני פעילות לטובת הקהילה. באופן שיאפשר גם לילדים ובני-נוער מהעיר שידם אינם משגת, לעשות שימוש במגרשים שהוקמו במימון ציבורי
מגרשי הטניס עיר ימים | צילום רותי ברמן
הושג הסכם על מגרשי הטניס בעיר ימים. עיריית נתניה פרסמה השבוע הזמנה להורים וילדים להגיע לאימון טניס חוויתי להורה וילד/ילדה ללא תשלום. עוד פורסם כי בימים ראשון ושלישי בחודשים יולי-אוגוסט (בין השעות 21:00-22:00) יוכלו בני-נוער לשחק טניס במתחם הטניס בעיר ימים ללא עלות. וזאת  על בסיס מקום פנוי.
היוזמה הינה חלק ממאבק ארוך אותו ניהל סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני. מזה שנים פועל בנימיני על מנת שבקומפלקס מגרשי הטניס ב"עיר ימים", יוקצו זמני פעילות לטובת הקהילה. באופן שיאפשר גם לילדים ובני-נוער מהעיר שידם אינם משגת, לעשות שימוש במגרשים שהוקמו במימון ציבורי.
ההסכם בין עיריית נתניה לבין אגודת הטניס של מכבי נתניה נולד בשנת 2008. בעקבות פינוי מתחם "הקופסא" הישן, שם שכן בצמוד למגרש הכדורגל מתחם של חמישה מגרשי טניס. בתמורה לפינוי נחתם הסכם על פיו שישה מתוך שניים-עשר מגרשי הטניס החדשים ב"עיר-ימים" יועברו לידי אגודת הטניס. כאשר המחצית השנייה בבעלות העירייה, יעברו אף הן לידי האגודה ללא תמורה ממשית.

מגרשי הטניס: אחרי שנים נוצרו הבנות וגובשה תכנית

בעקבות מחאת הורים לילדים בבית הספר לטניס הגיע הנושא לבדיקה של מבקר-העירייה, דב כץ. בעקבות דו"ח הביקורת שהוגש, נדון הנושא בפני ועדת הביקורת העירונית. במסגרת זו דרש בנימיני כי החוזה לא יחודש במתכונת הנוכחית. מבלי להבטיח שהקהילה תהנה מן המגרשים במחיר מוזל וריאלי.  בנימיני זכה לגיבוי מלא הן מיו"ר הועדה, ד"ר גרש פישמן והן מחבר הוועדה, אבי סלמה. סלמה יזם מפגש עם ראשי אגודת הטניס, בנוכחות מי שהיה אז הממונה על ספורט, חבר המועצה ארז אבא. במהלך המפגש הזה נוצרו הבנות וגובשה תוכנית לפעילות קהילתית במקום.
בנימיני: "אני שמח הגעתי לרגע בו הצלחתי להניע תהליך עליו אני נאבק במשך שנים. ובו אני מאמין בכל לבי. העמדת מגרשי ספורט לרווחת התושבים הינה שירות מוניציפלי אלמנטרי. לו מחוייבת כל רשות מקומית בישראל. זו סגירת מעגל עבורי כילד שגדל בנתניה ואהב מאוד לשחק טניס. אני נאלצתי ביחד עם אחיו להתפלח למגרשים. או לקחת אוטובוס לפרדסיה שם היו מגרשים בחינם, כי כל מגרשי הטניס בעיר נתניה היו בתשלום".
מגרשי טניס פולג | צילום רן אליהו

וגם שלושה קורסי טניס בחינם ולימודי טניס בבתי ספר

בנוסף לפעילות קהילתית שכבר יצאה לדרך, התחייבה אגודת הטניס של מכבי נתניה במסגרת ההסכם, לקיים שלושה קורסי טניס (ארבעה מפגשים של 45 דקות) בהם ייטלו חלק ילדים ובני נוער  שיגיעו מבתי הספר ב"קריית-נורדאו" ו"נאות שקד". המועדון ימנה צוות הדרכה ואימון על חשבונו ויספק את כל הציוד הנדרש לקורס.

הנחה מיוחדת: בימים ראשון וחמישי בשבוע בשעות הבוקר בין השעות 07:00-12:00 (לא כולל ימי שישי ושבת) יעמדו להשכרה כל 12 מגרשי הטניס בהנחה של 25% לתושבי נתניה.
אם לא די בכך, נתנה התחייבות מצד המועדון לשיתוף פעולה עם בתי הספר בדרום העיר ויתקיימו במסגרת שיעורי החינוך הגופני, שיעורי לימוד טניס בשעות הלימודים  לכיתות ב'-ד'; כל כיתה תקבל שני שיעורי טניס לפחות. לחטיבת הביניים בבית הספר ע"ש חיים גורי יוקצו שיעורי טניס לחשיפת הענף ואיתור תלמידים ותלמידות פוטנציאלים מקרב תלמידי כיתות ז'-ח'. בבית הספר חיים חפר יינתנו שיעורי טניס גם לתלמידי כיתות ה'-ו'.
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות