fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לבני 60 ומעלה: קבוצת מגידו בונה בכפר יונה דירות בנות 2-3 חדרים

לבני 60 ומעלה: פרויקט חדש לקבוצת מגידו בכפר יונה: דירות בנות 2-3 חדרים
KY קבוצת מגידו פרויקט - קרדיט 3DIVISION

קבוצת מגידו משיקה פרויקט חדשני  בכפר יונה המשנה את תפיסת המגורים של בני 60 ומעלה. החברה תבנה 148 יח"ד במסגרת פרויקט "KY", במרכז כפר יונה בסביבה כפרית ונמוכה.. הפרויקט יכלול  שני בניינים מפוארים,  בני שמונה קומות.  הפרויקט מיועד למכירה לבני 60 ומעלה ותמהיל הדירות בו יכלול  דירות קטנות בלבד! מוצר נדיר ומבוקש בשוק.  מדובר בדירות בנות 2,2.5 ו 3 חדרים.

דירות 3 חדרים בפרויקט הינן בשטח כ 70 מ"ר ונמכרות החל מ 1.49 מיליון ₪  , דירות 2.5 חדרים בשטח כ 62 מ"ר ונמכרות החל מ  1.346 מיליון ₪ ואילו דירות 2 חדרים בשטח כ 47 מ"ר החל מ 1.15 מ' ₪ .  לחלק מהדירות חניה וכולן עם מרפסת שמש ומפרט בסטנדרט גבוה הכולל  מטבחי יוקרה, מזגנים וריצוף יוקרתי.  בפרויקט גם מועדון דיירים מצויד ורב תכליתי  עם עמדות מחשב לעבודה מהבית, מתחם יוגה וחדר כושר. כן, לובי מעוצב המחבר בין שני הבניינים עם עמדת שמירה וגינה פנימית ופרטית. כמו כן מגרש למשחק הפטאנק.

החברה משיקה בימים אלו את שיווק הדירות בפרויקט. הפרויקט קיבל לאחרונה היתר בניה כאשר הצפי להתחלת הבניה הוא במהלך חודש מאי.

בני שישים ומעלה מחפשים איכות חיים

תוחלת החיים הממוצעת נמצאת בישראל כבר כמה שנים במגמה של עלייה ומנגד איכות החיים של בני ה 60 פלוס עלתה. רובם עדיין חלק אינטגרלי בשוק העבודה ומעורים בחיי החברה ומצד שני מחפשים בעיקר דירות קטנות, ביטחון אישי גבוה במקום המגורים ונגישות קלה לכל השירותים החיוניים להם מבלי לוותר על איכות הדיור.  על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לשנת 2021  בערים הגדולות מגיע אחוז האזרחים הוותיקים ל כ 15% ולפעמים אף יותר, רבים מהם מתגוררים בשכונות צפופות במרכזי הערים, בדירות מגורים שאינם מתאימים לצרכיהם ורבים מהם מחפשים, גם מחוץ לעיר דירות קטנות עם פסיליטיס התואמים את הצרכים החדשים של הגיל אבל במקרים רבים מפאת חוסר ההיצע נאלצים להתפשר על דירות גדולות מידי שכבר אינן מתאימות לצרכים שלהם.

כפר יונה נמצאת בקרבה לעיר נתניה ובמרחק דקות נסיעה בודדות לכביש 6 כביש 4 וכביש 2 . העיר מונה כיום כ 5000 בתי אב,

כאשר הוקמה הייתה בעיקר עיר של צמודי קרקע אך בעשור האחרון  התפתחה מאוד הבנייה הרוויה וכיום העיר שמשתדלת לשמור על אפיון קהילתי חזק משלבת בין בתים פרטיים לבנייני מגורים חדשים ומודרניים. העיר ממשיכה לעבור תהליכי צמיחה משמעותיים , הן במסגרת התחדשות עירונית במרכז העיר או פיתוח שכונות חדשות כאמור ותכנון אזורי תעסוקה חדשים.

נדב בריח מנכ"ל ובעלים של BE נדל"ן המשווקת את הפרויקט  של קבוצת מגידו : " היום הפתרון המרכזי לאנשים מבוגרים שמבקשים איכות חיים טובה זה דיור מוגן במתכונת שמתאפשרת לעשירים בלבד – דמי ניהול חודשיים גבוהים מאוד ,ללא בעלות בדירה ועם מנגנון של פקדון נשחק מה שבהכרח גם לא תואם את הצרכים של האוכלוסייה הצעירה יותר בחתך אוכלוסיית הגיל השלישי. על כן, הפרויקט של חברת מגידו הוא חדשני ופורץ דרך בתחום הנדל"ן ובפרט לקבוצת הגיל הזו שכן הוא מעניק אקו סיסטם ומכלול שירותים המותאמים לקהל הגיל השלישי הצעיר יותר וכל זאת, לצד עסקה כלכלית חכמה שבאה לידי ביטוי בבעלות בדירה ובדמי ניהול שפויים" .

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות