fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום כדור הארץ: ילדי ארגון "אלאור" ניקו את חוף פולג

באלאור גאים ושמחים לקחת חלק בפרויקט מסוג זה של שמירה על איכות הסביבה ושאיפה לעולם טוב יותר ונקי יותר. חשוב לנו להנחיל בילדי הארגון את הערכים לשמירה על הסביבה
אלאור מבצע נקיון חופים | צילום: אלאור

עם החזרה לשגרה ולכבוד יום כדור הארץ השתתפו ילדי ארגון "אלאור" בפרויקט ניקיון חופים ארצי. וזאת ביוזמת הארגון "We Care For The Future" . במסגרתו הפרויקט הילדים ניקו זפת ואספו את הלכלוך שהשאירו המטיילים. הפרויקט נערך היום (חמישי 22.4) בחוף פולג בין השעות 16:00-18:00 .

חניך אלאור בחוף פולג. צילום: אלאור

אלאור: חשוב לנו להנחיל בילדי הארגון את הערכים לשמירה על הסביבה

רגע לפני חזרה מלאה לשגרה והתפוגגות וירוס הקורונה, מטיילים רבים חזרו לשוב ולפקוד את אזורי התיירות והחופים. לצד החזרה לשגרה, יש לא מעט לכלוך שנערם ופוגע בסביבה. ולא רק. אלא גם בבעלי החיים ובעיקר בנו בני האדם. לרגל יום כדור הארץ השתתפו חניכי ארגון "אלאור" לנערים וילדים בסיכון בפרוייקט. הם הגיעו מתוך פנימיית בית הבוגר. הנמצאים במסלול קיימות יחד עם ארגון we care for the future. הפ השתתפו בניקיון החוף לכל רוחבו ואת האשפה המיועדת למיחזור זרקו בפחים המיוחדים.

הילה ראש תחום ילד ונוער ב"אלאור": "אנו באלאור גאים ושמחים לקחת חלק בפרויקט מסוג זה של שמירה על איכות הסביבה ושאיפה לעולם טוב יותר ונקי יותר. חשוב לנו להנחיל בילדי הארגון את הערכים לשמירה על הסביבה ולהוות דוגמא טובה לדרך בה צריך להתנהל כדי לשמור על המדינה שלנו ועל בריאותנו."

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות