fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משכן חדש לתרבות ואומנות בעלות של 160 מליון שקלים. בקרוב המכרז

הבניין יוקף בפארק רחב כמו יער ובו שטח בתי קפה. יהיו ביתנים, שבילים ופטיו ממש בסמוך לבניין הראשי.
שלט ההקמה כבר מוצב. צילום עיריית נתניה

חדשות תרבות בנתניה. פרוייקט היכל התרבות החדש יוצא לדרך. בקרוב המכרז.

החברה לפיתוח ותיירות נתניה יוצאת  בקרוב לפרסום מכרז להקמת משכן חדש לתרבות ואומנות בנתניה. המשכן, בתכנון אדריכלי מרשים של משרד האדריכלים " HQ ארכיטקטים בע"מ". עלות הקמתו של המשכן עומדת על 160 מליון שקלים.

האוכלוסיה גדלה צריכים משכן חדש לתרבות ואומנות

הקמת המשכן נעשית ביוזמת ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, שראתה את התרחבותה של העיר וגידול אוכלוסייתה בהקמתם של אלפי יחידות דיור בשכונות החדשות ובמרכז העיר.

המשכן החדש לתרבות בנתניה ימוקם מערבית לכביש מס' 2, במתחם הידוע כאגם ג' בנתניה. המבנה יתפרש על פי התכנון, בשטח של כ – 12,000 מ"ר (ברוטו) שיחולק לאולם ראשי – מרכזי ויציע שיכיל כ-  900-950 מקומות ישיבה.

במתחם יוקם גם אולם נוסף לכנסים והופעות קטנות עם כ-  250 מקומות ישיבה, גם אולם לחזרות ולהופעות עם כ – 100 מושבים. מרכז למוזיקה ומרכז למידה, משרדי הנהלה, חדרי ישיבות מגרש חניה ועוד.

ראש העיר מרים פיירברג – איכר: "אין ספק שנתניה מובילה כיום תהליכי התחדשות ופיתוח מרשימים תודות לחשיבה מאומצת, איגום משאבים וגוף קטן ויעיל כדוגמת החברה לפיתוח נתניה, אשר מקדם תשתיות בשכונות חדשות, מוביל הקמתם של פרוייקטי דגל  והופך את העיר לריביירה של ישראל. כל מה שאני חולמת עליו בלילה, הופך ביום למציאות."

משכן תרבות חדש הדמיה HQ אדריכלים

 השלט כבר במקום

ממשרד האדריכלים המתכנן: HQ ארכיטקטים בע"מ נמסר: "עיקרון התכנון העיקרי שלנו היה לשמור על טביעת הרגל של הבניין קטנה ככל האפשר, למתוח את הבניין בצורה אנכית ולהפוך אותו לנראה מכביש החוף. זאת בניגוד לגישה נפוצה בתכנון בניין מסוג זה, הנוטה להתפשט על פני השטח. הבניין יוקף בפארק רחב כמו יער ובו שטח בתי קפה. יהיו ביתנים, שבילים ופטיו ממש בסמוך לבניין הראשי. העיצוב כולל גם חיבור טיילת לבנייני המשרדים שמסביב. זאת  במטרה לשפר את הקשר של מרכז התרבות עם המרקם העירוני הקיים."

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות