fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלהטופוביה בנתניה גוברת לקראת מצעד הגאווה. אלמונים הפיצו מודעה מזוייפת במטרה לפגוע במצעד

הפצת מכתב שיקרי ונוראי זה מצטרף לשורה של מעשי אלימות להטופובים שארעו בעיר בשבוע האחרון. כמו השחתת שלטי החוצות והקריאה למוות למשתתפי המצעד.
מצעד הגאווה בנתניה | צילום: רותי ברמן

השבוע נתלו ברחבי העיר מודעות של תנועת הנוער אריאל על הפגנה נגד מצעד הגאווה בנתניה. אותו הם מכנים מצעד הטומאה. "נתניה בואו יחד לעצרת תפילה להסיר התועבה מקרבך". נכתב במודעה.

על ראש הדף מתנוסס סמל עיריית נתניה וסמל תנועת אריאל.

תנועת אריאל היא תנועת נוער דתית לאומית תורנית. היא פעילה בנתניה, וכאן יש לה שני גרעינים.

ויקטור בר מזמין את הציבור להפגין הזדהות עם מצעד הגאווה שיתקיים בנתניה ביום שישי הקרוב 18.6.21 בנתניה : "זו הוכחה נוספת שמצעד הגאווה הכרחי כדי להביא את האור לנתניה – בואו בהמוניכם.
אני מאמין שהעירייה לא עומדת מאחורי המודעה למרות הלוגו , אבל כדאי לבדוק האם יש שיתוף פעולה כלשהו עם ארגון אריאל".

טלי מולנר: "צעד אלים מצד אלו המנסים בכל כוחם למנוע את מצעד הגאווה"

חברת מועצת העיר וסגנית ראש העיריה טלי מולנר בדקה את הנושא: "מודעה חשוכה ומזעזעת זו אשר נתלתה היום ברחבי העיר אינה מטעם עירית נתניה ותנועת אריאל. זאת למרות שעל המסמך מופיעים לוגו העיריה והתנועה.

העיריה מגנה צעד זה ולא נתנה שום אישור להוספת לוגו העיריה למסמך. אותו גינוי שמעתי  גם ממזכ"ל תנועת אריאל אתו שוחחתי.
אני חשבת שזהו עוד צעד אלים מצד אלו המנסים בכל כוחם למנוע את מצעד הגאווה שיתקיים בגאווה רבה ב 18/6.
הפצת מכתב שיקרי ונוראי זה מצטרף לשורה של מעשי אלימות להטופובים שארעו בעיר בשבוע האחרון. כמו השחתת שלטי החוצות והקריאה למוות למשתתפי המצעד. פתיחת קבוצת ווטסאפ בשם "מפריעים למצעד התועבה" בה נתבקשו החברים בקבוצה להצטייד בגז פלפל ולהגיע מוכנים למצעד.
בנוסף לתלונה שהגשתי השבוע במשטרה נמסרו גם יתר החומרים למשטרה .
צר לי על קומץ פרימיטיביים המנסה לחבל בזכות החוקית שלנו לצעוד בשמחה ובגאווה ברחבי העיר. אני מקווה שהרוע והחושך לא יפגע בתהלוכה והארוע יתקיים ללא הפרעות. העיר שלנו היא עיר שווה ושיויוניות ויש בה מקום לכולם.
לא ניתן לאף אחד לערער ולפגוע בעובדה זו".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה  כי מדובר בזיוף של לוגו העירייה וכי המשטרה מעורבת ומטפלת: "כמו כן מנכ"ל העיריה הנחה את הפיקוח העירוני להסיר את כל המודעות באופן מיידי".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות