fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במעיין הגבס בנתניה- עובדים בעלי מקצוע עם ניסיון בשטח

העסק הוותיק קיים בשטח 24 שנים ויש בו כל מה שצריך לשיפוץ ובנייה. וגם הרבה יותר: בעלי מקצוע מיומנים
צחי שועה ושניים מהעובדים במעיין הגבס | צילום: איילת קדם
צחי שועה ושניים מהעובדים במעיין הגבס | צילום: איילת קדם

מי לא מכיר את "מעיין הגבס"? העסק הנתנייתי הוותיק, בבעלותו של אשר שועה ובניהולם של אשר שועה ואחיינו צחי שועה. שהחל את דרכו כמחסן גבס מקצועי.

כאשר השניים, שעסקו בעברם בענף הגבס, חברו יחד לפתיחת העסק- בשנת 1997. ומאז ואילך, התפתח "מעיין הגבס" והפך למה שהוא היום: אבן שואבת לקבלני שיפוצים, קבלני בניין וקבלני גמר. וגם לאנשים פרטיים, הרוצים לבנות ו/או לשפץ את ביתם.

הלקוחות של "מעיין הגבס", מגיעים לא רק מנתניה. אלא גם מחדרה, עמק חפר והמושבים בסביבה. ואפילו מאזור השרון כולו. כי הם יודעים: ב"מעיין הגבס", ימכרו להם בדיוק את מה שהם צריכים. לא יותר ולא פחות. במקצועיות ובאמינות.

כי המוכרים בעסק, ממש כמו הבעלים והמנהלים אשר וצחי שועה-יודעים בדיוק מה הם מוכרים. ועבדו בשטח, הרבה לפני שהתחילו למכור. ומכאן בדיוק הערך המוסף.

גם ישראל כהן המוכר חומרי אינסטלציה בעסק ודני חלפון, המוכר מוצרים שונים מתחום החשמל, הם בעלי ידע מקצועי רב שנים. ובשל כך, נותנים ללקוחות-את השירות הטוב והמדוייק ביותר.

צבעים וכלי עבודה

ב"מעיין הגבס", יש מבחר עצום של מוצרים. מוצרי אינסטלציה, אריחי קרמיקה, כיורים וסניטציה לבית. וגם מוצרי פרזול, שליכט צבעוני, צבעים וצבעי דקורציה. וכמובן: גם מלט, גבס ומוצרי בנייה נוספים. וכן כלי עבודה שונים. כגון פטישונים, מקדחות ועוד. של כל החברות המובילות. כגון נירלט, טמבור, בוש-ועוד ועוד.

ויש גם מקומות חניה רבים- בתוך המתחם של העסק. המאפשרים ללקוחות המגיעים כדי לרכוש מוצרים כאלה ואחרים, נגישות מקסימלית.

ובנוסף: ישנן גם הובלות, וגם כאלה עם מנוף. לקבלנים ולאנשים פרטיים, הזקוקים לשירות זה.

ושעות הפתיחה? הן נוחות ומרובות, לטובת הלקוחות. "מעיין הגבס", פתוח בכל יום. החל מהשעה 6.00 בוקר ועד לשעה 18.00 בערב. ובימי שישי: החל מהשעה 6.00 בבוקר ועד לשעה 13.00.

"אנחנו עובדים כל יום 12 שעות", מסביר אשר שועה. "כדי שכל אחד ואחד מהלקוחות שלנו, יוכל לבוא בדיוק כשמתאים לו. ולרכוש את כל מה שהוא צריך, בנוחות מקסימלית".

 

מעיין הגבס. רחוב האורג 16 נתניה. טלפון: 072-3101472

לרכישה לחצו כאן

 

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות