fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אצל מעיין קידר, יש טיפולים חדשניים בלייזר באוירה מפנקת במיוחד

מעיין קידר מהיישוב קדימה, מסירה בלייזר שיער, קעקועים ואיפור קבוע. ומטפלת בשיטה חדשנית באמצעות קרבון
מעיין קידר | צילום: באדיבות מעיין קידר
מעיין קידר | צילום: באדיבות מעיין קידר

לפני חצי שנה, חזרו מעיין קידר ובעלה עמית לגור בקדימה. מקום הולדתו של עמית קידר. ואחרי שעברו, החליטה מעיין קידר להגשים חלום- ולחזור לטפל בלייזר. מה שעשתה בעבר, בתור שכירה. והפעם, בתור עצמאית.

"במשך מספר שנים", היא מספרת, "עבדתי כמזכירה. ולקראת המעבר לבית החדש, החלטתי לחזור לאהבה הישנה שלי. אני אוהבת מאוד לטפל. ולצורך העניין, קניתי מכשיר חדשני לטיפולים בלייזר. וכן מכשיר נוסף, המשמש להסרת שיער. וניתן להגיע אלי בכל שעה של היום, על פי תיאום מראש".

 

כניסה נפרדת וקומה מרווחת

הקליניקה של מעיין קידר, ממוקמת בקומה התחתונה של ביתה החדש והמטופח. ויש לה כניסה נפרדת. כדי שהלקוחות, ייהנו מפרטיות ונוחות מירביות. הקליניקה עצמה, מרווחת למדי. עם מיטת טיפולים חדשנית וציוד לייזר שהוא ממש המילה האחרונה בתחום.

מכשיר לייזר אחד בקליניקה, מיועד להסרת שיער. והוא מהיחידים בשוק, המותאם לילדים החל מגיל 8. כיוון שאינו עובד באמצעות חום, אלא בדיוק להיפך. על טמפרטורה של מינוס 11 מעלות. כך שאינו גורם לכוויות.

המכשיר הנוסף שנעשה בו שימוש בקליניקה, מיועד להסרת שיער וקעקועים. וכן להסרת איפור קבוע וטיפולי קרבון. שהם טיפולי יופי מתקדמים, לשמירה על עור פנים בריא וחלק.

וככה זה עובד: מורחים משחה מיוחדת על מכשיר הלייזר, המורכבת מפחם שחור. ועובריחם בעדינות, על עור הפנים. ובאמצעות הטיפול, מסירים את התאים המתים. ואף כתמי פיגמנטציה וקמטוטים. כפי שניתן לראות בסרטון.

כדי להשיג תוצאה מיטבית, מסבירה מעיין קידר, יש צורך בסדרה של שישה טיפולים, אחד בכל חודש. והתוצאות? נהדרות.

 

טיפול חדיש בקרבון, באמצעות מכשיר הלייזר | צילום: באדיבות מעיין קידר

 

לפתוח רשת של טיפולי יופי

החלום של מעיין קידר, אם לשלושה בנים בגילאים ארבע וחצי, שבע וחצי ושמונה וחצי-הוא לפתוח רשת של מכוני יופי. ולהתרחב גם לתחומים נוספים. כגון עיסוי, בניית ציפורניים ועוד. "אני שואפת קדימה", היא אומרת בחיוך רחב. "ואני יודעת שאם שואפים, אז גם משיגים".

כיום, יש לה בייביסיטר צמודה. המתגוררת בבית ליד. והיא יכולה לקבל לקוחות החל מהשעה שמונה בבוקר ועד לשעה שמונה בערב. בתיאום מראש, כמובן. בימים ראשון עד שישי, כולל שישי.

ואם מדובר במקרה דחוף? "אפשר תמיד לנסות ולטלפן", היא אומרת. "ואני, אעשה את מיטב המאמצים. כדי להתאים את עצמי, לסדר היום של הלקוחה/ה". ועוד היא מוסיפה כי בימים אלה, של חודש פברואר- יש מבצע מפנק במיוחד בקליניקה. של 10 אחוזי הנחה, על כל סוגי הטיפולים.

ולסיום,  מציינת מעיין קידר כי לטובת לקוח/ה המגיעה לטיפול וממהרת מייד אחר כך לפגישה, יש גם מקלחת צמודה. כדי להעניק לה, את כל השירות הראוי והמפנק שרק אפשר.

אוירה מפנקת, כבר אמרנו.

לתיאום תור ולשאלות, ניתן להתקשר: 054-2255226

לעמוד הפייסבוק של מעיין לחצו כאן

לעמוד האינסטגרם של מעיין לחצו כאן

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות