fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לפני גל שלישי בחנוכה. איפה על הגלובוס הייתם רוצים להיות עכשו?

אז הנה השמיים נפתחים, יוון חוזרת להיות אדומה אבל אפשר לטוס במגבלות הקורונה. גם דובאי נפתחה. איפה על הגלובוס הייתם רוצים להיות עכשו?
ציפי ומיטו מפנטזים על ארגנטינה

אז הנה השמים נפתחים, יוון חוזרת להיות אדומה אבל אפשר לטוס במגבלות הקורונה. גם דובאי נפתחה. איפה על הגלובוס הייתם רוצים להיות עכשו? ובכלל מה אתם חושבים? האם יהיה גל שלישי?

ציפי קפל – חוצה ארגנטינה

עם בן זוגי מיטו למסע חוצה ארגנטינה כמו שרק הוא יכול לארגן בהיותו בן המקום. ברור לי שיהיה סגר נוסף וזאת הודות למדיניות שבה צד אחד שזה רוב האוכלוסיה המתפרנסת ומפרנסת צריך לחמול ולהבין ולהכיל ולהתרפס בעוד הצד השני חי במדינתו העצמאית על פי חוקי הרבנים.

אדיר בנימיני – תאילנד

 

אדיר בנימיני – בנקוק

אטוס לבנקוק – יותר מדי זמן שלא ביקרתי שם. ככל שלא ימצא חיסון חודשי החורף צפויים להיות קשים בגלל השילוב עם השפעת הרגילה ולכן הסבירות לסגר שלישי גבוהה.

אלי דלל מת לעשות סקי
אלי דלל –סקי באלפים

אני מפנטז על חופשת סקי באלפים הצרפתיים. אני מקווה מאד שהמצב ישתפר ולא יהיה סגר שלישי.

אבי סלמה – אמירויות
אבי סלמה –טיול באמירויות

הייתי שמח לטוס לאמירויות. הסגר השלישי תלוי בהבנה של הציבור כמה קורונה מוכיחה שאנחנו ערבים זה לזה. אם נשמור על הכללים הכל יהיה בסדר. אם מיעוט קטן יפר את הכללים נכנס לצערי לסגר שלישי.

שירי חגואל – נשארת בארץ
שירי חגואל –נשארת בארץ

אני לא מפנזת על טיסות לחו"ל. טוב לי כאן בבית. הכי בטוח והכי בריא למשפחה שלי ולי. זו העונה לטייל בארץ. אני מאד מקווה שלא יהיה עוד סגר ואני מאמינה שזה תלוי בהתנהגות האנשים.

אלון אלראי התפוח הגדול ניו יורק
אלון אלראי – ניו יורק

מפנטז על טיסה לניו יורק מקווה שלא יהיה סגר שלישי אבל חושב שכן יהיה.

טלי מולנר חוזרת לטוסקנה
טלי מולנר – טוסקנה

שמחה כאשר השמים נפתחים אטוס לטוסקנה להפגש עם אחותי שתגיע מארה"ב ונהיה בוילה המהממת שלה עם אוכל איטלקי ונוף ירוק שמשכיח מאתנו את כל הצרות. אני מקווה שלא יהיה סגר. אבל, יש סיכוי גדול שיהיה כי זה חורף.

אפרים בולמש – אצל האח בפלורידה
אפרים בולמש – פלורידה

מפנטז לטוס לפלורידה לראות את אחי. לצערי כמו שחגגנו סדר פסח לבד, ראש השנה וסוכות כך גם יהיה בחנוכה בסגר. לצערי יש מגזר אחד ששם פס על המדינה אבל מעמיס מאד על הכלכלה, ניזון מכספי המדינה ומעמיס על מערכת הבריאות. הוא גרם לסגר ויגרום לסגר נוסף בחנוכה.

ארז אבא סן פרנציסקו על המים
ארז אבא – סן פרנציסקו

מאד רוצה לטוס לסן פרנציסקו לשבת על המים. אני בטוח שיהיה סגר שלישי. לצערי המשמעת החברתית רופפת ויש עדיין קבוצות גדולות שלא נשמעות להנחיות.

תרצה גרינפלד – דרום אמריקה
תרצה גרינפלד – דרום אמריקה

עכשו השמים נפתחים ואנחנו רוצים לטוס לדרום אמריקה. לצערי בהתנהלות הכושלת הנגיף  ובחוסר האחריות שמגלה חלק מהאוכלוסיה יש סבירות גבוהה לסגר שלישי. נתפלל וניחל שלא יגיע.

אהרון אורגד לוס אנגלס
אהרון אורגד –  לוס אנג'לס

״מתגעגע ללוס אנג׳לס לביקור הקבוע אצל משפחת הדודים של אשתי רחלי שהם מבכירי הקהילה האיראנית, לבלות איתם ולהרגיש בבית גם כשאתה מעבר לים. לאור העובדה שחיסון צפוי רק בשלהי השנה הבאה, ושהחורף הישראלי גם בלי הקורונה מביא איתו את גל השפעת, סביר להניח שבאזור סוף דצמבר תחילת ינואר 2021, כלומר חודש טבת העברי שהוא החודש הקר בשנה, נחווה סגר מונע נוסף. אני מקווה שלפחות את חג חנוכה המקסים נחגוג כמו שצריך במגבלות נורמליות. אם לא נצטרך סגר נוסף, אז אבין שהתבגרנו, הקפדנו על ההנחיות ואני אהיה הראשון למחוא כף לתושבים״.

ככה זה נראה במהדורה הדיגיטאלית של חדשות נתניה

ברברה1

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות