fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרוג בתאונה קטלנית במחלף חבצלת – וידאו

בהתנגשות בין משאית דלק לרכב פרטי במחלף חבצלת הרכב עלה באש ונהגו מת במקום
תאונה בחבצלת. צילום איחוד והצלה

תאונה קטלנית במחלף חבצלת השרון. בתאונה הבוקר במסלול ההשתלבות ממחלף חבצלת השרון לכביש החוף לכיוון דרום בהתנגשות בין משאית שהובילה דלק לבין רכב פרטי, עלה הרכב הפרטי באש ונהגו מת במקום. עומסי תנועה בכביש החוף מצפון לדרום ובישובי עמק חפר בעקבות התאונה.

דוברות מד"א : בשעה 10:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על ת.ד בין משאית ורכב (שעלה באש) בכביש 2 ממחלף חבצלת לכיוון דרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על נהג ללא סימני חיים וקובעים את מותו. לא ניתן לזהות אם מדובר בגבר או אישה.

פראמדיק מד"א יקי חג'ג' סיפר: "הרכב הפרטי שהיה מעורב בתאונה עלה באש והנהג נלכד בתוכו. לאחר פעולות הכיבוי של לוחמי האש ניתן היה לגשת לרכב אבל הפציעה הייתה קשה ביותר ולא נותר לנו אלא לקבוע את מוות במקום התאונה. נהג המשאית שנפצע באורח קל טופל במקום."

אברהם לוי חובש באיחוד הצלה מדווח מהזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ומשאית שמובילה דלק. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב שעלה באש עקב התאונה. צוותי כיבוי פועלים במקום. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי האירוע".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות