fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאייל ומור נולד תינוק בהורות משותפת. הם ממליצים

רציתי שלילד שלי תהיה אמא. נכון שבהתחלה התלבטנו אבל כשהכרנו את עדי קבלנו החלטה. התהליך לא היה קל ונמשך כמה חודשים
מזל טוב נולד להם בן. אייל ומור

מזל טוב לבני הזוג אייל ירושלמי ומור דרעי שחובקים בן. "תודה שאתה מגשים איתי חלומות ותודה ללביאה שלנו שמזמן כבר הפכה לחלק ממשפחתנו. אוהבים אותך כל כך עדי" כתב אייל לבן זוגו מור ולאמא עדי.

אייל ירשלמי ומור דרעי נישאו בחתונה מרשימה בשנת 2018.  אייל רצה תמיד הרבה ילדים ודיבר על חמישה. לדבריו: "להביא ילד באמצעות פונדקאית יכול לעלות חצי מליון שקלים ויותר. לאמץ ילד זה בלתי אפשרי בארץ להומואים. בינתיים שנינו עובדים קשה. קודם אני רוצה להגיע לבית ואחר כך לילד".

אייל ירושלמי ומור דרעי צילום פיני מסיקה

ועכשו לאחר שחזרו לנתניה אייל ירושלמי ובן זוגו מור דרעי מתגוררים במקום הכי יפה בעיר. לאייל יש בית ספר  eyal yerushalmi nails

and Cosmetics Academy   לקוסמטיקה וצפרניים, מיקרובילידינג, עיצוב גבות ומכון הסרת שיער בלייזר בו הוא מעסיק עובדים. ומור ממשיך בעבודתו בבנק מחוץ לנתניה. כנראה שאייל הוא הגבר היחיד בנתניה שעושה לק ג'ל לנשים.

הם מאד רצו מאד ילדים ולא פסלו הורות משותפת משתי סיבות: "קודם העלות הגבוהה של הליך הפונדקאות. ולאחר מכן אני מאמין שכמו שאני לא יכול בלי אמא שלי, לא אקח את הזכות הזו מהילד שלי. יש לי המון חברים שהביאו ילדים בתור זוג גברים ויש להם ילדים מדהימים! אני לא נגד פונדקאות חלילה, כל אחד יעשה מה שטוב לו". אמר אייל לפני מספר חודשים.

אייל ירושלמי: רציתי שלילד שלי תהיה אמא

באמצעות קבוצת הפייסבוק "הורות משותפת" הם הגיעו לעדי, 43 תושבת נתניה: "מיד אחרי החתונה העלנו פוסט שאנחנו רוצים ילד בהורות משותפת. פגשנו את עדי שרצתה ילדים ולא מימשה זאת עד היום. הכרנו אותה במשך שנה לפני שהתחלנו בתהליך ההפרייה. חווינו חוויות של תחילת זוגיות, הכרנו את סביבת החיים שלה, התאהבנו בה ובחרנו בה כאמא לילד שלנו. עדי היא אישה מדהימה שעוסקת בחינוך".

הורות משותפת היא הכנסה של צלע שלישית לזוגיות.

"החלטנו שעל בית אנחנו לא מוותרים וזו גם היתה אחת הסיבות ללכת להורות משותפת. אישית רציתי שלילד שלי תהיה אמא. נכון שבהתחלה התלבטנו אבל כשהכרנו את עדי קבלנו החלטה. התהליך לא היה קל. נמשך כמה חודשים ובשבוע שעבר נולד ינאי במשקל של ארבעה ק"ג. עכשו עדי בחופשת לידה במשך שלושה חודשים והילד אצלה. אחר כך תהיינה משמרות. הקמנו משפחה בקונספט שונה. לתינוק שלנו יש כמה סבתות וכמה סבים דבר חשוב כשמחפשים בייבי סיטר. בינתיים אנחנו מתנהלים בכייף וזורמים ביחד. בעבודה שלי אני מכיר הרבה זוגות מכל הסוגים והמינים ומשפחות מורכבות ואחת המטרות שלי בחשיפה הזאת היא לעודד זוגות לעבור את התהליך הזה".

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה שלנו?
✅לינק הורדה למערכת אנדרואיד: https://bit.ly/32fziut
✅לינק הורדה מחנות אפל: https://apple.co/3hhtF3o

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות