fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המחברת עם הערך המוסף והשפתון האולטימטיבי

מוצרים חדשים על המדפים

החיים בצבעים
אחרי שנים בהן הטרנד המוביל במשקפי שמש היה עדשות אטומות ועדשות מראה, הקיץ נחזור להרכיב משקפיים עם עדשות צבעוניות ושקופות, כמו אלה המקסימים של המותג קול ריי ברשת אירוקה. בהיצע: עדשות בגוונים בוהקים וחזקים עם מסגרות טייסים, מרובעות, עגולות, חתוליות ועוד. 399-299 שקלים.

קול ריי לרשת אירוקה | צילום: ערן תורג'מן
קול ריי לרשת אירוקה | צילום: ערן תורג'מן

חמוץ מתוק
אחרי שהמשקה Schweppes Russchian הפך לאחד המועדפים לערבוב עם וודקה, השיקו בשוופס את המיקסר החדש – pink&bitter, שפיתוחו נעשה בשיתוף עם ברמנים. המשקה משלב את המתיקות והחמיצות של הלימונדה הוורודה עם הטעם הייחודי של הביטר למון, המשתלבים נהדר עם וודקה. כ-10 שקלים ל-1.5 ליטר, ויש גם בקבוקים אישיים של 250 מ"ל. בכל רשתות השיווק.

המיקסר החדש של שוופס | צילום: יח"צ
המיקסר החדש של שוופס | צילום: יח"צ

חריף בטעם
אם חריף זה הטעם שלכם, שווה לכם לנסות את החריפים בסדרת החומוס החדשה של צבר שנקראת "חומוס עם המון". לבחירתכם: חומוס עם המון פלפלים חריפים, חומוס עם המון חצילים פיקנטיים, חומוס עם המון מטבוחה, חומוס עם המון חריף וחומוס עם המון טחינה וגרגירי חומוס. מוצלח. 16-10 שקלים. בכל רשתות השיווק.

"חומוס עם המון" של צבר | צילום: סטודיו אסם
"חומוס עם המון" של צבר | צילום: סטודיו אסם

מן הטבע
קרליין השיקה את Pure Essence – סדרת מוצרים חדשה לטיפוח השיער (שמפו, מרכך ומסכה) המבוססת על שמנים מהטבע כמו מורינגה, ארגן, פיסטוק, מקדמיה וקוקוס לצד תמציות טבעיות כמו קפאין, ג'ינג'ר, קרטין, ביוטין ואורכידאה. המוצרים אינם מכילים סודיום לוראט סולפט (SLS) פארבנים או חומרי צבע, והכי חשוב – לא נוסו על בעלי חיים. הסדרה כוללת תת סדרות באריזות בצבעים שונים בהתאמה לסוג השיער. 30-20 שקלים. בסופר פארם.

"פיור אסנס" של קרליין | צילום:machine studio
"פיור אסנס" של קרליין | צילום:machine studio

 

יין לכל כיס
סדרת היינות SELECTED של יקבי כרמל קיבלה לוק חדש כחלק ממהלך מיתוגי כולל של היקב. הלוגו החדש משלב עברית ואנגלית ומבליט את סמל המרגלים. הצורה האובלית שלו יוצרת מדליה בגוני זהב. בסדרה מבחר יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו במחירים בהחלט נוחים. כ-30 שקלים לבקבוק.

סדרת "סלקטד" של יקבי כרמל | צילום: יח"צ
סדרת "סלקטד" של יקבי כרמל | צילום: יח"צ

התוספת שתופסת
חברת דיפלומט השיקה בישראל שני מוצרים חדשים של המותג האיטלקי SACLA: ממרח פסטו ירקות קלויים בתוספת גבינת גראנה פדנו איטלקית איכותית. נהדר כתוספת לכריכים טריים או להעשרת מנות מבושלות; פסטו באריזה לחיצה ובשני טעמים: בזיליקום ופסטו עגבניות וצ'ילי פיקנטי. 15-12 שקלים. ברשתות השיווק.

הפסטו של סאקלה | צילום: יח"צ
הפסטו של סאקלה | צילום: יח"צ

ברק לאורך זמן
לנקום השיקה את L’ABSOLU LACQUER – קולקציית שפתונים נוזליים מלאי ברק וצבע עם גימור מטאלי, עמידים במשך שש שעות ללא זליגה לקמטוטים מסביב לשפתיים. בהיצע: תשעה גוונים, שנוצרו על ידי ליסה אולדריג', מנהלת האיפור האמנותי בחברה – מוורוד ניוד דרך פוקסיה חמה ואדום לוהט ועד בורגנדי עמוק. הפורמולה של השפתון קלילה ומעניקה תחושה נעימה של רעננות. 119 שקלים. ברשתות הפארם.

לנקום | צילום: יח"צ
לנקום | צילום: יח"צ

סרום קסמים
GENESIS הוא שמו של הסרום החדש והמצוין של חברת MAELYS, המכיל 12 חומרים פעילים עוצמתיים לרבות חומצה היאלורונית בריכוז הגבוה ביותר, המותר לשיווק לצרכן וכן מקטעי דנ"א החודרים לתאי העור. הרכיבים הפעילים בסרום תורמים להחלקתו של עור הפנים, מבהירים כתמי גיל ויוצרים גוון עור אחיד. 379 שקלים ל-30 מ"ל. באתר מייליס.

סרום "גנסיס" של מייליס | צילום: יח"צ
סרום "גנסיס" של מייליס | צילום: יח"צ

מחברת עם ערך
עד 20 בפברואר עורכת רשת סופר פארם את מבצע ההתרמה השנתי למען איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית בישראל. כל שעליכם לעשות כדי להרים תרומה – לרכוש את המחברות המעוצבות בעלות של 10 שקלים למחברת. כל ההכנסות ממכירתן יועברו כתרומה לאיגוד. המחברות עוצבו על ידי בית האופנה קום איל פו (comme il faut). כל מחברת נושאת מסר מעצים ומחזק, כמו: "אחת יחידה ומיוחדת", "הכל אפשרי", "הופכת עולמות" ו"השמיים הם הגבול". בכל סניפי סופר פארם ובאתר המקוון.

תרומה למרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית בסופר פארם | צילום: יח"צ
תרומה למרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית. בסופר פארם | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות