fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבינות לשבועות, לחמי מחמצת, מיונז בטעמים, וגם: איפור מעולה

חדשים וחדישים בסל של מיכל: מוצרי האיפור המשובחים של המותג האמריקאי OFRA עלו על מדפי Be. וגם: לא נשאיר אתכם בלי שלל גבינות לשבועות
גבינות לשבועות ועוד כמה דברים שווים

השבוע הכנסנו לסל: מבחר גבינות לשבועות, לחמים נהדרים, מיונז פלוס הפתעות, תכשיטים יפים, ולא סיימנו את הרכש בלי תרומה לעמותת "גדולים מהחיים"

גבינות או לא להיות

מחלבת משק צוריאל מציעה שלל גבינות לשבועות. במבחר: גבינה צפתית קלאסית וגבינה צפתית מעודנת, 5 אחוז. טעמה מלוח ומתקתק כאחד; גבינות בולגריות קלאסיות, 5 אחוז או 24 אחוז, בולגרית מעודנת מחלב בקר, 5 אחוז, במרקם נימוח, בולגרית עיזים, 16 אחוז. מה עוד? גבינת חלומי 28 אחוז, גבינה חצי קשה מחלב בקר, שאינה נמסה בטמפרטורות גבוהות, וכן שלל גבינות לאפייה, דלות נתרן וללא תוספת מלח, המתאימות למאפים מתוקים או מלוחים. עוד על המדף: יוגורט עיזים לשתייה, 3.8 אחוז, גלילי גבינות מסדרת "מה עז", 20 אחוז, ומשקאות סויה ושקדים. ברשתות השיווק.

גבינות לשבועות של משק צוריאל | צילום: סטודיו 0304
גבינות לשבועות של משק צוריאל | צילום: סטודיו 0304

אם אין עוגות, תאכלו לחם

מאפיית אנג'ל מציעה סדרת לחמי מחמצת מעולים (טעמנו ונהנינו!). בהיצע: לחם מחמצת כוסמין, גם מי שאינם נמנים עם חובבי הלחם מקמח מלא – ייהנו ממנו, וכן לחם מחמצת מחיטה מלאה בתוספת דגנים וגרעינים, זרעי פשתן ושומשום. המחמצת הייחודית, שבה משתמשים במאפיית אנג'ל, מעניקה ללחמים טעם וארומה ייחודיים. ברשתות השיווק.

לחמי מחמצת של אנג'ל | צילום: דן לב
לחמי מחמצת של אנג'ל | צילום: דן לב

תנובה עד הבית

עוד גבינות לשבועות. תנובה הרחיבה את מותג הגבינות המיוחדות שלה COLLECTION והשיקה גבינות גאודה, איבריקו וקצ'וטה. בנוסף, החברה יצאה במבצע בכל רשתות השיווק (עד 28 במאי) ומציעה את גבינות COLLECTION ופיראוס 2 + 1. וגם זה: לראשונה, מציעה תנובה מארז המכיל פלטת גבינות וסט סכיני ARCOSTEEL ומארז ארוחה איטלקית באמצעות שירות "תנובה עד הבית" (הקליקו על הקישור).  מחירי המארזים: 129-119 שקלים. בהיצע הגבינות המיוחדות של COLLECTION, בנוסף לשלוש החדשות שהוזכרו לעיל: פרמז'ן, מנצ'גו, צ'דר, קשקבל, רוקפור, ברי, קממבר ופרוסות מוצרלה. ברשתות השיווק.

קולקציית שבועות של תנובה | צילום: יח"צ
גבינות לשבועות של תנובה | צילום: יח"צ

עפרה המושלמת

מוצרי האיפור של המותג האמריקאי OFRA Cosmetics הם מהאהובים על המדור, אבל לא רק עליו. גם על מאפרים מקצועיים, ובמיוחד מוצרי האבקה הסופר-איכותיים, הניחנים בריכוז פיגמנט יוצא דופן. לכן, המדור כה שמח להתבשר שברשת הפארם והביוטי Be הושקה בימים אלה, בבלעדיות, מיני קולקציית איפור מקצועית בשיתוף המותג המגיע אלינו ממיאמי שטופת השמש. במדפי Be אתן יכולות למצוא עתה פלטת צלליות ושימר על טהרת הגוונים הסגולים לצד פלטה רב שימושית המכילה את הגוונים החומים והחמים, המשלבת צלליות נוצצות עם מרקם מט ושימר בצבע שמפניה ורודה. מחיר כל פלטה – 135 שקלים. להשלמת המראה מוצעים גם סמקים וברונזרים מתוך קולקציה משותפת של OFRA והבלוגרית-סופרת האמריקנית סמנת'ה מארץ'. בכל סניפי הרשת (על פודיום מיוחד) ובמתחם הפארם באתר שופרסל אונליין.

צלליות נהדרות של OFRA | צילום: יח"צ
צלליות נהדרות של OFRA | צילום: יח"צ

מיונז פלוס

מותג הרטבים המוכר והאיכותי הלמנס הפציע עם שני מוצרים חדשים: מיונז SPICY – עם פלפל צ'ילי חריף – תוספת מעולה לסושי, כריכי בשר, סלטים ועוד; מיונז GARLIC עם שום לשדרוג של סנדוויצ'ים וכמטבל לצ'יפס, בשרים ועוד. בכל רשתות השיווק.

מיונז בטעמים של הלמנס | צילום: יח"צ
מיונז בטעמים של הלמנס | צילום: יח"צ

תכשיט לחג

רשת התכשיטים RONI KHAN, בעלת 10 סניפים בקניונים ברחבי הארץ, השיקה אתר מכירות (הקליקו על הקישור), ועתה, לרגל ההשקה, משלוח חינם לבית הלקוח בקנייה בסכום הגבוה מ-199 שקלים. אז אם אתן בעניין של תכשיט חדש לחג השבועות, באתר מחכה לכן מבחר מפתיע ומהמם.

עגילים של RONI KHAN | צילום: יח"צ
עגילים של RONI KHAN | צילום: יח"צ

שימו בתיק

לאחר שהשיק פריכיות באריזה אישית במגוון טעמים והכניס צבע וטעם לקטגוריה, משיק המותג פתית פריכיות בשני טעמים חדשים: פריכיות בציפוי שוקולד חלב מעולה ופריכיות בציפוי שוקולד חלב מעולה עם שבבי קרמל מלוח. הפריכיות נתונות באריזות אישיות השומרות על הטריות ונוחות לנשיאה לכל מקום. אחלה נשנוש מפנק בין הארוחות. ברשתות השיווק.

פריכיות של פתית בטעמים חדשים | צילום: יח"צ
פריכיות של פתית בטעמים חדשים | צילום: יח"צ

תצאו גדולים מהחיים

מחלבת גבינות משק יעקבס יצאה בשיתוף פעולה עם עמותת "גדולים מהחיים" – למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. לרגל חג השבועות, מי שירכוש את מגוון המוצרים של המשק בחנות האונליין, יוכל בסיום הקנייה לבחור לתרום 5 שקלים לעמותה. לרכישה באתר ולתרומה. הקליקו כאן.

קונים ממוצרי משק יעקבס ותורמים לעמותת גדולים מהחיים | צילום: יח"צ
קונים ממוצרי משק יעקבס ותורמים לעמותת גדולים מהחיים | צילום: יח"צ

לעוד חדשים בסל של מיכל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות