fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ותודה למשטרת ישראל

רגע לפני שהקטנוע שלי הורד מהכביש, קפצתי לסדר עניינים במנשייה זבדה
הקפה הכי טוב במדינה. המסגד במנשייה זבדה צילום: מיכאל יעקובסון
הקפה הכי טוב במדינה. המסגד במנשייה זבדה (צילום: מיכאל יעקובסון)

השבוע ביקרתי לראשונה בחיי במנשייה זבדה, כפר סמוך מאוד לנהלל. לפעמים פשוט לא יוצא לך ואין סיבה מיוחדת להיכנס לכפר קטן או מושב בעמק, למרות שמדובר במקום יפה ומכניס אורחים עם קפה מקומי מעולה, תאווה לחיך. בזכות משטרת ישראל הגעתי למנשייה זבדה.

בראשון בבוקר התחיל הסיפור הקפקאי הבא. שוטר תנועה אדיב למדי עצר אותי בעיר התחתית, רכוב על הקטנוע שלי. השוטר טען בפני שהמספר שלי לא תקני, וקיבלתי ממנו התראה של 48 שעות לפני הורדה מהכביש, כדי לסדר לי מספר חדש ולהראות אותו לבוחן תנועה מוסמך בתחנת זבולון הקרובה לביתי. למחרת הגעתי ב-15:00 לזבולון וגיליתי שבתחנה אין בוחנים בשעה הזו. אמרו לי לבוא למחרת בשש בבוקר. אז באתי למחרת, ולא מצאתי גם בשעת בוקר מוקדמת זו בוחן תנועה לרפואה בתחנה, אבל שוטר נוסף, מסביר פנים גם הוא, אמר לי בסמכותיות שאין עליה עוררין, שהכתובת לטיפול בבעיה שלי, לפני הורדה מהכביש, נמצאת ברחוב בר יהודה בעיר התחתית.

הקפה הכי טוב במדינה. המסגד במנשייה זבדה צילום: מיכאל יעקובסון
הקפה הכי טוב במדינה. המסגד במנשייה זבדה (צילום: מיכאל יעקובסון)

בעשר בבוקר הייתי שם, וגיליתי שגם שם אין בוחני תנועה. היות ושעון החול החל לתקתק, והרי מדובר כבר בסוף תקופת הזמן של 48 שעות לפני הורדה טוטאלית מכביש, קצת נלחצתי ושאלתי את השוטר אם ניתן לקרוא לניידת תנועה שיש בה מחשב, או לחילופין לעשות משהו לפני שאני מורד סופית מהכביש. הסתכל עלי השוטר, נכמרו רחמיו, הוא הבין שכבר יומיים אני מטורטר ואמר לי: תשמע, סע למנשייה זבדה, שם תוכל לסגור סופית את הבעיה שלך במחשב המשטרתי.

הסתכלתי עליו כמי שקפאו השד, מעולם לא ידעתי שיש מקום כזה מנשייה זבדה, אבל מהרצינות על פניו הבנתי שאין ברירה. וככה, באמצע היום, נסעתי למנשייה ליד צומת נהלל. במשטרת התנועה בכפר, תוך פחות מדקה העניין סודר. אחרי שיצאתי משם, טסתי למקום עבודתי בחיפה, וכך יצא שתוך יומיים של חיפושים, בזבוז זמן, ארבעה ביקורים באתרי משטרה שונים, הצלחתי בדקה ה-90, תוך סיכון עצמי רב, לבטל את רוע הגזירה ולהישאר בעל הרשאה להישארות על הכביש.

מה אגיד לכם, מנשייה זבדה, כפר יפה. תודה למשטרת ישראל על האדיבות והרצון למצוא פתרון. והקפה במנשייה, אין קפה כזה בכל מדינת ישראל וגם זה משהו באלה הימים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות