fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המפלצת מלוך נס

אין בעולם אגדה אורבנית ששרדה יותר מ-1500 שנה דוגמת סיפורה של המפלצת מלוך נס
מפלצת מלוך נס (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)
מפלצת מלוך נס (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)

דומה שהסיפור על מפלצת שהיא מן יצור מתקופת הדינוזאורים, ששרדה  בתוך אגם עמוק מים עכורים בסקוטלנד, הלהיבה את דמיונם של כל כך הרבה אנשים שרצו להאמין בה עד כדי כך שסיפורי העדויות והתצלומים המזויפים, עולים עשרות מונים על כל סיפורי העב"מים למיניהם. כל אחד והמפלצת שלו.

מפלצת מלוך נס  (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)
מפלצת מלוך נס (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)

ב-1933 פורסמה תמונה מזויפת ראשונה ולאחריה, מדי שנה, תמונות שונות ומשונות שהביאו רבים למחשבה שאולי בכלל בלוך נס יש עולם שלם ומלא של מפלצות לסוגיהן השונים, הנמצאות מתחת למים העכורים. בסוף התברר שכולם שיקרו ובדו מליבם וחלק מאותם פנטזיונרים האמינו, ועדיין מאמינים בלב שלם, שראו את נסי-זה כינויה של המפלצת-ואפילו הצליחו לעמוד בהצלחה בבדיקות של מכונת אמת. בסיפור הזה יש שני אספקטים, האחד חיובי, יצירת פרויקט תיירות לאגם הסקוטי שפרנס תושבים רבים שמכרו מזכרות, השכירו חדרים ופתחו מסעדות על שפת האגם, ואילו האחר מסוכן, המפלצת מלוך נס איננה קיימת, אך בתודעת העולם היא חייה, נושמת ומפתיעה מפעם לפעם, שהרי סיפור טוב לא הורסים עם האמת. מה פתאום נזכרתי בנסי הסקוטית? אולי בגלל המנהרות בעזה, אולי בגלל דעת הקהל בעולם, בגלל הפרשנים שדיברו על פירוז אפשרי של החמאס.

בקיצור כנראה שהמפלצת מלוך נס כבר מזמן לא שם, היא הצליחה לצאת לים הגדול ולתקוע יתד ממש לידינו ברצועת עזה, בין שכונת רימאל לקיבוץ כרם שלום.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות