fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך עושים כסף?

המאמנת שרית אמיתי מציעה חמש אמונות שיכולות לקרב אתכם למיליון הראשון. לגזור ולשמור
מלמדת אתכם להרוויח. שרית אמיתי (צילום: ליאת קוטנר)
מלמדת אתכם להרוויח. שרית אמיתי (צילום: ליאת קוטנר)

1. התנהלות עם כסף היא מיומנות נרכשת: במערכת החינוך אין שום חינוך לכסף, וכך אנו מסיימים לימודים מבלי לדעת לחשב ריבית~דריבית, ניהול תקציב, הוצאה מול השקעה, פנסיה, השקעות במניות ועוד. אנו מפקידים את ענייני הכספים של העסק בידי בעלי מקצוע וממעטים להיכנס לעובי הקורה. ברגע שנבין שליצור כסף זו מיומנות נרכשת, כשלא נפחד ונחפש להתרחק מכסף, אז נתחיל לקרבו אלינו.

2. הוצאות קודמות להכנסות: כדי שההכנסות יגדלו יש להשקיע, ולעיתים לא מעט, הון עצמי וזמן. אם החלטת להיות עצמאי, יש להשקיע במיתוג, עלויות הקמה, אתר, שיווק, מאמן עסקי ועוד. עלויות אלו הן השקעה מניבה, השקעה שתחזור אליכם אם תתנהלו נכון, ואף תניב הכנסות מעבר לכך.

מלמדת אתכם להרוויח. שרית אמיתי (צילום: ליאת קוטנר)
מלמדת אתכם להרוויח. שרית אמיתי (צילום: ליאת קוטנר)

3. כסף מגיע למי שמטפל בו: לטפל בכסף משמעו לנהל אותו, לקחת שליטה, לדעת כמה יש לנו בחשבון בשוטף, כמה אנו מרוויחים בחודש, כמה מוציאים, מה שווי הנכסים הפיננסיים שלנו, מה גובה החובות וכו'.

4. כסף בא, כסף הולך: כסף, כמו כל דבר אחר, נמצא בתהליך של שינוי מתמיד. יש ימים של גאות ויש ימים של שפל, במיוחד כשעצמאים התנודות גדולות יותר. אם בחרנו בעצמאות, עלינו לקבל את חוסר היציבות ואת השינויים כחלק מחוקי המשחק ולהיות רגועים. צריך לדעת גם להיערך לכך. לתכנן איך מסתדרים בחודשים של ירידה או עד שנצליח להגיע למצב של רווחים נאים.

5. כן מדברים על כסף: אנשים שמושכים אליהם כסף ויוצרים כסף – מדברים על כסף. אם החלטתם להיות עצמאים עליכם ללמוד לדבר על כסף בצורה נינוחה ועניינית כי אז אתם משדרים אמינות ומקצועיות וביטחון שיש לכם מה להציע.

שרית אמיתי

הכותבת היא היא מאמנת עסקית, מיקוד ביחסי גומלין עם כסף, ניתן לפנות ב: sarit_amitay.co.il

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות