fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: הפתעה מרגשת לכבוד יום הולדתה של שי-לי בתו של מוטי בן שבת ז"ל

אתמול (ג') בשעות הבוקר, יצאו עשרות רכבי כוחות הביטחון, מד"א וכיבוי אש ממעלות תרשיחא, לשמח את שי-לי בן שבת שחגגה את יום הולדתה בצל הקורונה. אי אפשר היה שלא להתרגש מההפתעה המרגשת וההירתמות של כולם לכך.
שי-לי יחד עם הצוות המדהים שאירגן את ההפתעה | צילום: באדיבות המשפחה

תאחלו מלא מזל טוב לשי-לי בן שבת ממעלות תרשיחא, שחגגה אתמול את יום הולדתה ה-11 במתכונת מצומצמת בצל נגיף הקורונה.

כולנו זוכרים את הסיפור המצמרר של אביה, מוטי בן שבת ז"ל, שנסחף ונהרג בשיטפונות בנהריה בדיוק לפני כשנה.

אימה של שי-לי, רימה, החליטה לשמח ולהפתיע את בתה ולחגוג לה בדרך מקורית במיוחד.

רימה מספרת: "חשבתי איך לשמח את שי לי, אני עובדת במרפאה ממש סמוך לחנות פרחים, בשיחה עם בעלי החנות הם הציעו לי את הרעיון המקסים הזה. לדבר עם השיטור הקהילתי, כוחות הביטחון וההצלה ולבקש מהם להשמיע שירי יום הולדת ולקרוא בשמה של שי לי שתרד למטה. פניתי ליחיאל אברג'ל שעובד בעירייה שיעזור לי להפתיע את בתי. בלי לחשוב פעמיים אברג'ל יצא לעזרתי ואמר שהוא ידאג להכל."

אברג'ל, יחד עם לורנה לוגסי, גייסו את מד"א, איחוד הצלה, העירייה ושירותי הכבאות להפתעה המרגשת. בשעות הבוקר של יום הולדתה, הגיעו בשיירה אופנועים ורכבים מקושטים בבלונים ובמערכת הכריזה השמיעו שירי יום הולדת במפגן סירנות מדהים.

שי-לי ירדה אל השיירה יחד עם אימה והתרגשה עד דמעות! אנשים רבים הגיעו לעזור והביאו לשי-לי מתנות מתוקות ומושקעות לכבוד יום הולדתה.

רימה הוסיפה: "הילדה פשוט רעדה מהתרגשות, היינו כולנו עם דמעות בעיניים. היא נותרה מרוגשת ומחויכת כל הלילה, התעוררה בשמחה גדולה יום למחרת. אין לי דרך להודות לכל האנשים על העזרה וההפתעה הזו, מדהימים כולם."

מזל טוב ענק לשי-לי המתוקה…..

רגע לפני היציאה בשיירה להפתיע את שי-לי | צילום: באדיבות המשפחה
רגע לפני היציאה בשיירה להפתיע את שי-לי | צילום: באדיבות המשפחה

 

 

יש לכם סיפור כתבו לי: rina14kis@gmail.com 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות