fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דודו אהרון "בבימות פיס" בכרמיאל

במסגרת פרויקט 'בימות פיס' ראש עיריית כרמיאל, מר משה קונינסקי בירך את התושבים שהגיעו לצפות בהופעתו של דודו אהרון שהתקיימה באמפי תיאטרון בכרמיאל
דודו אהרון ומשה קונינסקי | צילום: אייל מן
דודו אהרון ומשה קונינסקי | צילום: אייל מן

מופע המוסיקה הסוחף של הזמר דודו אהרון נערך במסגרת אירועי התרבות של מפעל הפיס – "בימות פיס", שפועל השנה בהתאם להנחיות התו הסגול, בנוכחות ראש העיר מר משה קונינסקי.

"בימות פיס", פרויקט התרבות הגדול של מפעל הפיס, מאפשר זו השנה העשירית לתושבי הרשויות המקומיות בדגש על ערי הפריפריה ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים הישראלים, בחינם או במחיר סמלי בלבד. מטרת הפרוייקט הינה להעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הרשויות המקומיות במחיר שווה לכל כיס, לאפשר למגוון רחב ביותר של אמנים ישראלים להופיע בפני קהל נרחב ברחבי הארץ ולסייע לאמנים בתקופה מורכבת זאת.

במסגרת הפרויקט, במהלך השנה הקרובה מפעל הפיס יעניק למאות רשויות ברחבי הארץ, הזדמנות ליהנות ממופעי תרבות מבוקשים, תוך בחירת סוג המופע, מתוך היצע נרחב של עשרות אמנים מהשורה הראשונה, כולל אמנים אהובים מהחברה הדתית והערבית.

מנכ"ל מפעל הפיס, בני דרייפוס: "מפעל הפיס ממשיך לפעול במלוא המרץ כדי לאפשר לתושבי הרשויות המקומיות לצרוך תרבות גם בימים מורכבים אלה. המופעים במסגרת פרויקט בימות פיס  מוצעים לקהל הרחב בפריסה ארצית רחבה ובדגש על ערי הפריפריה, כך שכל אזרחי ישראל יוכלו ליהנות מבילוי תרבותי ואיכותי בחינם או במחיר סימלי בלבד.

תקופת הקורונה מאתגרת את עולם התרבות, אך אנו נחושים להמשיך ולהפתיע עם מגוון מיזמים שמטרתם להנגיש מופעי תרבות לכל תושבי הרשויות ולסייע לאמנים לעבור את התקופה המורכבת הזאת. בפרויקט ישתתפו אמנים מכל הסגנונות והקשת התרבותית על מנת ליצור חווית תרבות מלאה ושלמה עבור כל אזרחי ישראל".

 

דודו אהרון ומשה קונינסקי | צילום: אייל מן
דודו אהרון ומשה קונינסקי | צילום: אייל מן

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות