fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שעה אחת של אושר

גנית עמית שלו בעלת "הסטודיו של גנית" לאורח חיים בריא בכרמיאל, מקווה שבשל הקורונה לא יסגרו שוב את מכוני הכושר. אמנם הייתה הצלחה לשיעורי האונליין, אך אין כמו המפגש האישי שעושה טוב לגוף ולנפש
גנית עמית שלו | צילום אייל מן
גנית עמית שלו | צילום אייל מן

גנית עמית שלו, מקווה שבימים אלה של קורונה לא יסגרו שוב את "הסטודיו של גנית" שבבעלותה ב-13 השנים האחרונות. היא בעלת תואר ראשון בחינוך גופני, מאמנת כושר מוסמכת, בעלת תעודה הדרכה בפילטיס מזרון ומכשירים ועוסקת בתחום קרוב ל- 16 שנים.

גנית היא דור שלישי בכרמיאל ובת לאחת המשפחות הראשונות שהתיישבו בעיר. בן זוגה איתי עמית, גם הוא בוגר ווינגייט, מורה וגם מאמן בסטודיו. לזוג ארבעה ילדים.

גנית עמית שלו צילום אייל מן

 

גנית התחילה במקום קטן ברחוב הפרחים ולפני מספר שנים העבירה את הסטודיו למקום חדש ומרווח בבניין ניצנים. שם, יחד עם איתי, הם מעבירים חוגים, כל אחד בתחום התמחותו. "הייחודיות של האימונים בסטודיו באה לידי ביטוי במקצועיות שלנו, התמקדות בדרך מסוימת, בשיטת אימון מרכזית והכוונה לביצוע פעילות גופנית למטרת אורך חיים בריא. חשוב לציין שכל אחד יכול להשתלב באימונים, לכל אחד אנחנו מתאימים את האימון והקצב כדי שיוכל להתאמן ולחוות הצלחה. המטרה שלי היא שהמתאמנים יבינו את חשיבות הפעילות הגופנית כחלק משגרת חיים בריאה. יש לנו מתאמנים שאתנו כבר שנים".

איך משפיעה תקופת הקורונה על הפעלת הסטודיו?

"השנה הייתה שנה מאתגרת במיוחד. עם פרוץ מגפת הקורונה הסטודיו נסגר לחודשיים. הפעלתי אימוני אונליין בפייסבוק ושמרתי על קשר אישי עם כל הלקוחות. כעבור חודשיים חזרנו לפעילות. לשמחתי, רוב המתאמנות חזרו, למעט כאלה הנמצאות בקבוצות סיכון. כמובן שביצעתי התאמות לתו הסגול והקבוצות קטנות יותר. אחרי כחודש של פעילות, הממשלה החליטה לסגור שוב את חדרי הכושר לשבוע. בשבוע הזה שוב הפעלתי חלק מהאימונים בחוץ. לפני כשבועיים עשינו שיפוץ בסטודיו, שיאפשר לנו יותר מרחב ושמירה מרבית על בריאות הלקוחות".

קיבלת מענקים מהמדינה?

"הזוי. היו שלוש פעימות כאשר בשתיים הראשונות לא היינו זכאים בגלל הנוקשות. בפעימה השנייה בגלל חוקים של עצמאיים שבשנה הקודמת דיווחתי על הפסדים. בשלישית קיבלנו לטובת הוצאות קבועות בעסק 1800 שקלים, כשההוצאה הקבועות מסתכמות בכשמונת אלפים שקלים לחודש. הקריטריונים כללים וגורפים. הרוב לא מקבל. הפעימה הרביעית בכלל לא רלוונטית לנו כי מדובר על מאי ויוני וחזרנו לעבוד למרות שאנחנו סוחבים את ההפסדים מהחודשים שהיה סגור. בעל הנכס נתן לנו דחייה בינתיים על השכירות וככה מקווים להגיע למצב שנוכל למצב את העסק שוב. בכל מקרה כבר אורבות בפתח החלטות חדשות כך שלא ברור לנו כלל מה יהיה. נותר להמשיך לעבוד ולעשות את מה שאנחנו מאמינים בו ולקוות לטוב.

אנחנו מקווים שהתקופה תחלוף, שכן, למרות האימונים באונליין, המתאמנות שלי מדגישות כמה חשוב להן המפגש פנים אל פנים בסטודיו. זה מה שנותן להן את המוטיבציה להתאמן. הן צריכות את השעתיים – שלוש בשבוע לצאת מהבית ולתת לעצמן שעה אחת של אושר".

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות