fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא עוצרים את התרבות במעלות: "הקהל צמא להצגות"

בפעם הראשונה בתולדות היכל התרבות מעלות-תרשיחא הועלתה ההצגה "האריה והעכבר" במרחב הפתוח בהתאם להנחיות משרד התרבות. שר התרבות חילי טרופר "אולמות התרבות ייפתחו על פי מתווה הרמזור ב-1 בספטמבר"
היכל התרבות מעלות תרשיחא בהצגת ילדים במרחב הפתוח | צילום: באדיבות ההיכל
היכל התרבות מעלות תרשיחא בהצגת ילדים במרחב הפתוח | צילום: באדיבות ההיכל

עולם התרבות מתמודד בחודשים האחרונים עם קשיים רבים וההגבלות אינן מאפשרות הופעות כמו בימים שלפני הקורונה, הקהל צמא להופעות ולחוויה התרבותית.

בשלישי האחרון נערכה ברחבת היכל התרבות מעלות-תרשיחא ההצגה "האריה והעכבר", בהתאם להנחיות בשני סבבים, כאשר בכל קפסולה כ- 30 איש.
מיכאל השחקן כבש את לב הילדים, כאשר פשט ולבש דמויות של אריה ועכבר. הילדים נראו מהופנטים ולסיום ציפתה להם הפתעה – הסדרנים חילקו שלגון פירות מרענן לכל ילד.

דפנה רופאייזן לוי, מנהלת ההיכל: "ההורים והילדים חוו חוויית תרבות איכותית ומעשירה, שיבחו את היוזמה והבטיחו לבוא לפעילויות נוספות בהיכל התרבות. אני מקווה שבעתיד הקרוב נשוב להצגות ולמופעים בתוך האולם היפה של מעלות-תרשיחא ועם קהל רב וצמא לתרבות."

היכל התרבות מעלות תרשיחא בהצגת ילדים במרחב הפתוח | צילום: באדיבות ההיכל
היכל התרבות מעלות תרשיחא בהצגת ילדים במרחב הפתוח | צילום: באדיבות ההיכל

משרד התרבות אישר קיום אירועי תרבות באוויר הפתוח

בתחילת אוגוסט אישר משרד התרבות לקיים אירועי תרבות באוויר הפתוח ובחללים פתוחים, ובשבוע לאחר מכן נעשה צעד נוסף והמשרד אישר קיום האירועים גם במקומות סגורים. "מהלך זה מצטרף לבשורה משבוע שעבר", אמר שר התרבות חילי טרופר. "אנו ממשיכים לפעול כדי לפתוח גם את אולמות התרבות ב-1 בספטמבר. הגיעה העת להחזיר את התרבות אל האולמות ולהחיות את עולם התרבות בחזרה".

הבשורה היא שביום פתיחת שנת הלימודים ייפתחו גם אולמות התרבות. אחרי דיונים ממושכים בין משרד התרבות ומשרד הבריאות, הוחלט כי אולמות התרבות ייפתחו על פי מתווה הרמזור, שמגבש הממונה על הטיפול בקורונה פרופ' רוני גמזו, ובהתאם לנתוני התחלואה.

בקרוב עוד הצגה בהיכל התרבות מעלות-תרשיחא בשני סבבים לכ-30 איש

במסגרת התוכנית 'קסם של תאטרון לילדים' – ההצגה "בגדי המלך החדשים" של תיאטרון השעה הישראלי לילדים ולנוער.
הצגת יחיד מפתיעה ומרגשת בעיבוד חדשני, מופע מרהיב של בדים וצבעים בשילוב בובות ותפאורה.

בכל סבב של הצגה תותר כניסה לכ-30 אנשים, מחיר להורה וילד – 30 שקלים בלבד.

25.8 | יום ג' | 17:00, 18:00

 

הזמנת כרטיסים מראש בלבד בווטסאפ ובטלפון 04-9573050

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות