fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התיירות הצפונית לא עוצרת לרגע: אתר החרמון, כפר בלום והכנרת

לא נגיף הקורונה ולא המצב הביטחוני ימנעו מהקהל הישראלי לנצל את הקיץ ואת ימי החופש הגדול לנופש ובילוי באתרי התיירות הצפוניים
התיירות הצפונית לא עוצרת, סדנת יין במלון אדמונד | צילום מלון אדמונד
התיירות הצפונית לא עוצרת, סדנת יין במלון אדמונד | צילום מלון אדמונד

התיירות הצפונית לא עוצרת

התפרצות נגיף הקורונה והסגר שהוטל מחודש מרס עד סוף מאי, פגעו קשות באתרי התיירות בארץ כולה ובצפון בפרט.

השוק המוסדי אינו פעיל, תיירים מחו"ל כבר לא מגיעים לארץ והקהל היחיד שכן צמא לבילוי וחופשה בצפון הוא הקהל הישראלי, הפרטי, משפחות, זוגות וקבוצות של חברים שרוצים דווקא השנה לתמוך בתיירות הישראלית ולגלות את הארץ מחדש.

כעת מתווספת למורכבות שהציב נגיף הקורונה מתיחות ביטחונית ואיומים של נסראללה מצפון לערער את השקט על קו הגבול הצפוני. יחד עם זאת, התקשורת, הצבא, ראשי הרשויות ואתרי התיירות בראשם מבקשים לשדר שגרת חיים והמשך פעילות סדירה בימי הקיץ. מסר ההרגעה חשוב במיוחד בפן הכלכלי, התיירות מהווה עוגן חשוב לכל האזור שמתעורר בתקופת הקיץ ומעסיק בתי עסק רבים ועובדים רבים.

 

סיורים מודרכים בפסגת החרמון | צילום: אתר החרמון
סיורים מודרכים בפסגת החרמון | צילום: אתר החרמון

 

באתר החרמון מתקיימים בסופי השבוע  סיורים מודרכים לצד פעילות חווייתית במתקני האתר, מגלשות האקסטרים והסקיי ריידר. "על אף המתיחות שהורגשה בסוף השבוע, האתר פעל כרגיל ללא שום מגבלות", ציינה מיקי ענבר דוברת אתר החרמון. דווקא השבוע כאשר עומס החום יורגש ברחבי הארץ החרמון הוא אולי המקום השפוי ביותר לבלות בו במהלך היום.

בקייקי כפר בלום, מצננים מי הירדן את המטיילים הרבים שמגיעים מידי יום  ליהנות משייט משפחתי תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות. "שייט צונן במי הירדן הקרירים (17 מעלות) מהווה פתרון אידיאלי לבילוי בחום יולי אוגוסט.  אצלנו השגרה לא הופרה בשום שלב, גם מתחם האוהלים הממוזגים בתפוסה מלאה". ציין גיא ירמק מנכ"ל קייקי כפר בלום.

 

שייט עם מסכה בקייקי כפר בלום | צילום: קייקי כפר בלום
שייט עם מסכה בקייקי כפר בלום | צילום: קייקי כפר בלום

 

במלונות הצפוניים נרשמת תפוסה מלאה בסופי השבוע ולקראת אוגוסט גם באמצע השבוע. במלון הבוטיק אדמונד בראש פינה לא מורגשת שום תכונה. "האורחים ממשיכים ליהנות מכל רגע, הזמנות נכנסות ואנחנו מתחילים לחייך. התקופה האחרונה הייתה בהחלט מאתגרת וחוסר הוודאות שלט בה, אני כולי תקוה שנעבור את הקיץ והמתיחות הביטחונית לא תשבש לנו את התכניות", ציין עומר פורת מנכ"ל מלון אדמונד.
כך גם במלון נוף גנוסר על שפת הכנרת, המלון הקיבוצי הראשון בארץ שמארח משפחות רבות שהצפינו לחופשה המשלבת הכרות עם חיי הקיבוץ וסיור במטעי הבננות. "התפוסות אצלנו במלון יפות מאוד, לא קורונה ולא נסראללה ישנו את המצב, אני סומך על צה"ל וכוחות הביטחון שיעשו את העבודה שלהם תוך שמירה על שגרת החיים בצפון", ציין רוני מנור מנכ"ל מלון נוף גנוסר.

 

מבלים בכנרת בנוף גינוסר | צילום: מלון נוף גינוסר
מבלים בכנרת בנוף גינוסר | צילום: מלון נוף גינוסר

 

גם בנקודת הגבול המערבית באתר התיירות ראש הנקרה, מדווחים על שגרה. "ציבור המטיילים מגיע לאתר הנקרות, יורד בנסיעה ברכבל התלול בעולם ונהנה מיופיו של הטבע. הקפדה על הנחיות התו הסגול מורגשת בכל חלקי האתר והמצב הביטחוני לא מורגש בקרב המבקרים". ציינה ליאת הלוי כהן, מנהלת השיווק באתר ראש הנקרה.

לפרטים באתר התיירות ראש הנקרה – לחץ כאן!

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות