fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פגיית המרכז הרפואי לגליל הוכתרה כפגייה מצטיינת ארצית

מנהלת הפגיה, ד"ר ורד פליישר-שפר: "מדובר בהישג אדיר עבור הפגיה. האישפוז בפגיה מאתגר ביותר, ורק באמצעות עבודת צוות ניתן להגיע להישגים גדולים
מצטיינת ארצית. צוות הפגיה של המרכז הרפואי צילום: רוני אלברט
מצטיינת ארצית. צוות הפגיה של המרכז הרפואי צילום: רוני אלברט

פגיית המרכז הרפואי לגליל הוכתרה כפגיה מצטיינת לשנת 2019 במדינה. כך עולה מדוח שפורסם השבוע ע"י משרד הבריאות, בהתאם לציוני בקרת המשרד. בין הקריטריונים שנבדקו היו הורדת הזיהומים, מניעת דימומים מוחיים בפגים קטנים ביותר ומתן קולוסטרום (חלב ראשוני) לפגים בתוך שמונה השעות הראשונות מאז הלידה.

מנהלת הפגיה, ד"ר ורד פליישר-שפר: "מדובר בהישג אדיר עבור הפגיה, הישג בו אני גאה מאוד. האישפוז בפגיה מאתגר ביותר, ורק באמצעות עבודת צוות ניתן להגיע להישגים גדולים. בשורה התחתונה, המטרה שלנו היא שהפגים ישוחררו לבתיהם כשהם בריאים ועם איכות חיים טובה, וכדי שזה יקרה בפועל, עלינו לעמוד בקריטריונים קשוחים ביותר, תוך עבודת צוות. לשמחתי, הציונים שקיבלנו והדוח שיצא ממשרד הבריאות, ממחישים את השיפור הגדול שרשמה הפגיה".

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום, בירך את ד"ר פליישר-שפר על הזכייה בפגיה מצטיינת ארצית לשנת 2019, תוך שהדגיש, כי הוא מכיר ומוקיר את עבודתה האישית ואת עבודת הצוות יחד איתה. כמו כן הוסיף ד"ר ברהום, כי המרכז הרפואי, על כלל מחלקותיו, יחידותיו והצוותים השונים, פועל למצוינות מקצועית והתנהלות אנושית בעבודה, על אף האמצעים הדלים העומדים לרשותו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות